Joachim_F Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nå kan du finne ut hvorfor Thief får så mye skryt. Les hele saken Lenke til kommentar
acko Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det bare meg, eller ligner tyven på bildet på Nicolas Cage? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det bare meg, eller ligner tyven på bildet på Nicolas Cage? Nå som du sier det, klarer jeg ikke å IKKE legge merke til det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er det bare meg, eller ligner tyven på bildet på Nicolas Cage? hahah faktisk ja , virker som ansiktet er klipt ut av et filmcover før de har manipulert det litt. tipper fra snake eyes Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gammel bilde. Garrett har en mekanisk øye nå, og ellers ikke ser ut som Nicolas Cage. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skammelig at jeg bare har spilt treeren... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skammelig at jeg bare har spilt treeren... Falt aldri for det første spillet, men jeg likte nr. 2 og 3 veldig godt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Oioioioioio. Det kan jo bare bety at Thief 2: the Metal Age kommer på gog.com også! Happy days are here again!!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Dette har jeg ventet på! Begynner å bli alvorlig mange gode gamle spill på GOG jeg må skaffe meg etterhvert. Jeg spiller mye mer gamle spill enn nye. Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Alltid kjekt å høre om nye spel som havner på GOG. Men artikkelen gir nesten inntrykk av at det er GOG eller andre som no har relansert spelet som ein Gold-utgåve, og ikkje at Gold-versjonen faktisk var ein utvida versjon av spelet som kom ut berre eit snaut år etter originalen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Trur eg skal investere i dette om det betyr at eg slepp å dille med modding og hu og hei for å få Thief til å køyre under XP/W7. Gjeld forsåvidt for Thief 2 også, om GoG kan få tak i det etter kvart. Folk som ikkje har spelt Thief før har ikkje nokon unnskulding til å la vere no. Chop chop. Du gløymer 100-polygonskaraktermodellane etter ei time, og lyden er framleis betre enn omtrent alt som produserast i dag. 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jepp. Lyden var jo virkelig et av høydepunktene med de gamle Thief-spillene. Lenke til kommentar
Fuzhark Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Woo! Et av mine favorittspill fra den tiden og også et spill som skremte vettet av meg i samme grad som Amnesia gjør nå. Dette har jeg prøvd å få tak i så lenge, prøvd å laste ned mange versjoner, men ingen har fungert ordentlig. Også dukker det opp på GOG og er megasimpelt å ordne for en billig pris. Jeg betaler med glede! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nå er også Thief II: The Metal Age på GOG http://www.gog.com/en/gamecard/thief_2_the_metal_age Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå