skulegutan Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen har tatt bankkortet mitt, og det har blitt tømt. De som tok det gikk i klassen min, nesten helt sikker. Og har skreki ut koden min i klasserommet så de har nok ikke hacket kontoen, men bare gått og tatt ut. Hva kan jeg gjøre? Anmelde? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Anmeld det og ta kontakt med banken din. Da kan du finne ut hvor kortet ble tømt, og hvis du er heldig er stedet kameraovervåket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Dette høres ut som en enkel sak å løse, for å si det sånn. Men hva faen, hva slags folk går i klassen din? Og hvorfor skriker du ut pinkoden i klasserommet? Endret 31. januar 2012 av Herr Brun 3 Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Dette er vel en av de tilfellene som kan kalles "grovt uaktsomt", så jeg er ikke overbevist om at du får igjen pengene, hvis banken får høre det. Hvis du ikke er myndig, så hjelper kanskje det deg litt... Endret 2. februar 2012 av MemorX Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Vent å se. Se hvilken person som kommer med nye blinksko og den kuleste jojo-en på markedet. Men for noen klassekamerater du har da, selv om du har oppført deg svært uaktsomt. Til en annen gang: Pass på bankkortet ditt. Ikke del koden din med noen. Mister du kortet, sperr det umiddelbart. (Bedre å sperre og deretter finne det igjen, enn å bli tømt for penger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå