surfacetension Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Really? Hva er det jeg ikke har fått med? Har ikke Sverige et alvorlig problem med at de bruker mer penger enn de har? En slags USA light? Endret 31. januar 2012 av surfacetension Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det svenske statsbudsjettet går ganske nøyaktig i null. Men gjelden hos privatpersoner er relativt høy – ikke ulikt Norge – og boligprisene har i det siste falt. Ikke en heldig kombinasjon. Men Sverige har stort sett orden i sakene og en flytende valutakurs som vil justere bort mye elendighet om ting skulle gå galt. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Det svenske statsbudsjettet går ganske nøyaktig i null. Men gjelden hos privatpersoner er relativt høy – ikke ulikt Norge – og boligprisene har i det siste falt. Ikke en heldig kombinasjon. Men Sverige har stort sett orden i sakene og en flytende valutakurs som vil justere bort mye elendighet om ting skulle gå galt. jeg har ikke kompetanse til å si noe nærmere om det som påstås. men det er vel ingen som bestrider at svenskene tenker kontroll,og at valutaen er en styrke. budsjett i null... hvor mye statsgjeld har broderfolket? Hvorfor jeg spør? Bare for å finne fakta,og for å sette ting i perspektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå