Odesseiron Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Veteraner mener at valgfrihet preger hele underholdningsbransjen. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det er faktisk noe i det de sier. Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Så lenge microtransactions i spillene kun er kosmetiske er microtransactions helt greit. Men hvis du kan kjøpe deg fordeler i spillet om man har godt med penger er dette VELDIG negativt i mine øyne. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Så lenge ikke-kosmetiske mikrotransaksjoner skjer på en server som er adskilt fra de som er interessert i like/rettferdige konkurransevilkår, så er det greit for meg. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Enig med de to over, man skal ikke kjøpe seg god i ett spill! Lenke til kommentar
Hansemann_InnleggNO Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Samtidig så er det noen av oss som er stuck at work all day long, og som ikke har tiden til å grinde seg opp en god spill-figur. Det positive er at vi tjener penger, slik at vi kan betale litt ekstra, slik at økonomien går rundt for produsenten. Skillz kan forøvrig ikke kjøpes uansett Og om spillet ene og alene baserer seg på gear osv så er det uinteressant i mine øyne hvertfall. Eller noe slik....er bare vanskelig egentlig da jeg er litt enig. *bored at work* Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg føler Turbine har funnet en fin balanse mellom hva de tilbyr i form av mikrotransaksjoner og hva som kreves i spillet for å komme videre. Man får ikke tak i det beste av det beste, men for de som ikke har tid eller flaks med grindingen kan kjøpe seg enkelte nyttige ting. Blant annet de laveste stat-tomes og respec ting, samt noe crafting utstyr. Jeg opplevde det hvertfall som veldig balansert den tiden jeg spilte DDO. Det viktigste er vel at man ikke gjør folk avhengige av å bruke penger for å komme seg videre, alt er tilgjengelig for de som ønsker å finne det ved å spille istedet for å kjøpe. Lenke til kommentar
007trymi Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 De hadde faktisk to betalingsmåter i LotRO. Premium og VIP. De fjernet Prmium-betaling, så nå for du Premium-account når du kjøper noe i LotRO-Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå