RBW Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Vi fikk titte på Z77-kortene i Las Vegas. Slik ser MSIs kommende hovedkort ut Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Selv for min del som liker og holde meg greit oppdatert av hardware begynner dette og bli rotete nå synes jeg med alle modeller, betegnelser osv. Nye sokkler, processorer osv noe kan brukes sammen og noe kan det ikke. Til Intel er det nå som jeg husker P, H, Z og X serier med noen forsjelige variasjoner. 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ja, det hadde vært fint om de kuttet ut produksjonen av P- og H-baserte hovedkort nå som Z gjør dem overflødige. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Litt på siden. Vil man kunne bruke 3 skjermer med de nye Ivy Bridge prosessorene dersom man parer prosessoren med de gamle chipsettene(H67- og Z68-hovedkort)? Eller vil det kreves at man da også har de nye Ivy Bridge hovedkortene? Jeg tenker da på den IGP. Endret 31. januar 2012 av nogen Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Hadde tenkt å bygge en m-atx gamer, med z68 kortet gene-z fra asus. Burde jeg vente litt til noe som dette kommer ut i m-atx form? Slik at jeg kan bruke ivy bridge cpu osv når det kommer ut? Lenke til kommentar
MSI Norge Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Litt på siden. Vil man kunne bruke 3 skjermer med de nye Ivy Bridge prosessorene dersom man parer prosessoren med de gamle chipsettene(H67- og Z68-hovedkort)? Eller vil det kreves at man da også har de nye Ivy Bridge hovedkortene? Jeg tenker da på den IGP. Hei! Så vidt jeg ved burde det i det mindste være teoretisk muligt, at bruge en Ivy Bridge-processor til et setup med 3 skjerme - men det ville næppe virke med de gamle chipset, fordi du skal bruge 3 videoudgange, som kun Ivy hovedkort har.. Lenke til kommentar
nogen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Litt på siden. Vil man kunne bruke 3 skjermer med de nye Ivy Bridge prosessorene dersom man parer prosessoren med de gamle chipsettene(H67- og Z68-hovedkort)? Eller vil det kreves at man da også har de nye Ivy Bridge hovedkortene? Jeg tenker da på den IGP. Hei! Så vidt jeg ved burde det i det mindste være teoretisk muligt, at bruge en Ivy Bridge-processor til et setup med 3 skjerme - men det ville næppe virke med de gamle chipset, fordi du skal bruge 3 videoudgange, som kun Ivy hovedkort har.. Så det hjelper ikke at hovedkortet har fire fysiske skjermutganger (http://asrock.com/mb/overview.asp?Model=Z68%20Pro3-M)? Er det snakk om "utganger" internt på hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå