snuppsilie Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Pointshop er SVINDEL!!!!!!!!!!! Jeg fikk tilbud om å bli VIPkunde for 5 kr,men det var bare lureri!!! De trakk 360 kr rett fra kontoen min fordi de hadde ført opp dette som ett abonnement,noe jeg aldri fikk beskjed om. De påstår at det står tydelig på ordrebekrftelsen,men jeg fikk ALDRI noen ordrebekreftelse. PASS DERE FOR POINTSHOP!!! Jeg prøver å melde meg ut,men får beskjed om at dette ikke lar seg gjøre pga serveren,og at jeg må prøve igjen senere!!! Har noen opplevd noe liknende? Og hva skal man gjøre for å komme ut av det??????? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Sånn går det om man ikke får med seg vilkårene. Du betalte 5 kr for første uken, men prisen stiger etter den dato. Prøven på VIP må stoppes innen en uke, eller så løper vip-abonementet til man selv sier det opp. Det er normalt at man selv å stoppe tjenesten, som man også må om man benytter seg av tilbudet. Sånn er det og om du bestiller blad med gave for f.eks 29,- Glemmer man å si ifra, og får flere blad enn avtalt, så vil man og betale full pris for varene etter tilbudsperioden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå