Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

turbo i audi 80 1994 model

Anbefalte innlegg

hei san folkens mitt spørsmål er om det er vanskelig og montere turbo i denne bilen det er en 2 l e motor? hvor jeg kan få tak i bilig kopi av rs2 fangere?er det noen som vet om hvor man kan få takk i kvalitets høytalere og fårsterkere til en bilig penge takk til alle som gjør meg litt klokere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får sikkert kjøpt turbo kit til den, men hva er poeng når du kan kjøpe en S2 med 2,2turbo, 4wd og 220hk orginalt? Totalt sett vil det bli billigere, med mindre du har veldig god kjennskap til dette og skaffer delene brukt for en billig penge, men du vil fremdeles ha en bil som ikke er godkjent, noe som kanskje er det største problemet for de fleste til slutt.

Vil du lese mer om Audi anbefaler jeg deg å se på www.vwaudi-club.no sitt forum.

Lenke til kommentar

Om ikke bilen din er i eksepsjonelt god stand, eller det er noe spes med den, som f.eks. modifisert karosseri som har kostet nye tid og penger, så selg den, og kjøp en org. turbobil.

Skal du på død og liv ha turbomotor i akkurat denne bilen, så gjør en swap, somregel mye billigere og lettere enn å modifisere org. motor. Du kan da også i teorien få godkjent den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...