Sanchez_ Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hørte nettopp (I won't give up), som ligner sinnsykt på en sang de brukte i LOST. De hadde et par sanger (Lindelof påsto de plukket ut en haug med sanger som hans mor pleide å gråte til mens hun støvsugde huset da han var liten) som de brukte på slutten av enkelte episoder. Mener denne sangen ble brukt i første, eventuelt andre sesong. Noen ihugga LOST-fans (som meg selv) som får et deja-vu av å høre på denne sangen? De er nok ikke kliss like, men det er mange elementer som ligner. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Ligner ikke så veldig, men muuuuulig du mener denne? Joe Purdy - Wash Away: Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Naai, er nok ikke den. Men er kjempefin den og. Den jeg tenker på går i samme sakte tempoet, og han som synger går opp en oktav på "refrenget" litt uti sangen, akkurat som Jason gjør i denne. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Okei, jeg fant den. Det viste seg å være Damien Rice - Delicate jeg var ute etter. Den er jammen lik.. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Nydelig sang det der (Delicate), som jeg har hørt mye på siden jeg hørte den førte gang i serien. Likte godt de feelgood-øyeblikkene med diverse sanger oppå som kom på slutten av en del episoder i sesong 1. http://www.youtube.com/watch?v=Xy0Wl3qnIQ8&hd=1 Og ja, den Mraz-låta er skremmende lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå