Gå til innhold

BK: Solnedgang over Stadt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg liker slike bilder, litt fordi det har en litt drømmende effekt og ikke minst at det blir veldig pent. Men av og til kan det til tider bli litt for mye dosent i vannet. Det kan oftes se ut som om man er på toppen av et fjell og ser skyene under seg så vel som at det er vann i bevegelse. For min del kunne bildet gjerne ha vært litt mindre dosent i vannet, slik at speilingen hadde kommet bedre frem slik at det hadde blitt en litt mer naturlig "Feel to it". Flotte fager og et vakker utsnitt gjør at jeg får lyst til å reise til Stadt(hvor nå enn det er) og oppleve soloppgang/nedgang selv. Godt jobbet :-D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.Jeg liker slike bilder, litt fordi det har en litt drømmende effekt og ikke minst at det blir veldig pent. Men av og til kan det til tider bli litt for mye dosent i vannet. Det kan oftes se ut som om man er på toppen av et fjell og ser skyene under seg så vel som at det er vann i bevegelse. For min del kunne bildet gjerne ha vært litt mindre dosent i vannet, slik at speilingen hadde kommet bedre frem slik at det hadde blitt en litt mer naturlig "Feel to it". Flotte fager og et vakker utsnitt gjør at jeg får lyst til å reise til Stadt(hvor nå enn det er) og oppleve soloppgang/nedgang selv. Godt jobbet :-D

Hvordan går det an å assosiere til skyer under deg i dette bildet?? Jeg er enig i at det i enkelte bilder kan gi en slik effekt, men det er vel helt malplassert her.

Et utrolig bra bilde!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei.Jeg liker slike bilder, litt fordi det har en litt drømmende effekt og ikke minst at det blir veldig pent. Men av og til kan det til tider bli litt for mye dosent i vannet. Det kan oftes se ut som om man er på toppen av et fjell og ser skyene under seg så vel som at det er vann i bevegelse. For min del kunne bildet gjerne ha vært litt mindre dosent i vannet, slik at speilingen hadde kommet bedre frem slik at det hadde blitt en litt mer naturlig "Feel to it". Flotte fager og et vakker utsnitt gjør at jeg får lyst til å reise til Stadt(hvor nå enn det er) og oppleve soloppgang/nedgang selv. Godt jobbet :-D

Hvordan går det an å assosiere til skyer under deg i dette bildet?? Jeg er enig i at det i enkelte bilder kan gi en slik effekt, men det er vel helt malplassert her.

Et utrolig bra bilde!

Da syns du det... Det var min subjektive mening.....Ha en god helg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...