Old Game Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Man Utd v Stoke City @ Old Trafford 21.00 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Folkens, you could not make this shit up. De Gea calls inn sick and Lindergaard leaves carrington on crutches.DM. Da har vi følgende tropp ute, sett at ingen av dem kommer tilbake. De som evt blir å spille, vel, det lukter rustent. David De Gea Fletcher-Ferdinand-Vidic-Jones Young-Anderson-Cleverley-Nani (vår beste midtbane i starten av sesongen) Rooney-Berbatov/Owen *Berbatov ikke skadd, men får jo ikke spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ringt inn sjuk altså? Er nok ikke vandt til engelsk vinter den gutten. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Amos eller PIG? ingen av dem, PIG "VAR" hvertfall nogenlunde god på strek, men Ubruuuuukelig ute på felt, Amos njææ føler han er for uerfaren Noe sier meg uansett at De Gea starter Jeg gruer meg enda mer til denne kampen enn forrige Jeg sitter oxo med en følelse at vi får en overraskelse i startelvern idag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) MUFC team: Amos, Smalling, Ferdinand, Evans, Evra, Valencia, Carrick, Scholes, Park, Hernandez, Berbatov SB. Redd du tok feil Endret 31. januar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Benken: Kuszczak, Giggs, Welbeck, Fabio, Rafael, Pogba, W. Keane Fornøyd med Berbatov fra start Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Amos ja. Molde-floppen. Dette blir tøft. Gøy at Berba starter igjen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er visst det samme laget som tapte 1-6. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Orgasmisk å se Berba fra start. Sitter med et barnslig smil i den nydelige Berba-bortedrakta, og skal se kampen med de minst objektive øynene i historien. Akk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Uavhengig av resultat så blir jeg med på jokkeringen, Spencer. Jeg skal hylle Berba som det er for siste gang (som det kanskje er) etter matchen i dag. Ingen andre får være med. 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Bør bli grei seier, men er spent på Amos mot Jones og Crouch. Hvem er forresten han Keane på benken? i familie med Roy? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Will Keane, spiss så vidt jeg vet, scora en del for reservelaget og U18. Ikke noe slektskap til Roy tror jeg, engelsk hvertfall... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Putte der da, Carrick. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 OH YEEEEAH!!!! :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hernandez. Fy Faen så jeg har savnet deg. Måtte dette bli starten på en knallstert vinter og vår sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå