Evleos Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Viften i min gamle strømmforsyning har gått litt gal på sine eldre dager, "slarker" noe helt enormt. Den er ikke borti noen steder, bare virker som om kulelagret har sagt takk for seg.. Er vel vanskelig å fikse dette her? okey.. Så burde jeg jo få meg en ny strømmforsyning, prisklasse 400kr.. Anbefalinger? Skal visst bestille med noen andre på Microplex Takker for alle svar Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvis du bruker litt mer penger kan du kjoepe den her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Jeg har en som er noen hakk bedre (samme merke) og er kjempefornoeyd. Eneste minus er at den er litt dyr og at den ikke har sata stroemkontakter Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvis du vil gjøre det litt enklere så kan du jo bare bytte viften i den. Det gjorde jeg med min strømforsyning. Har nå en enermax i min og det gjør at du kan få den ganske stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå