Gå til innhold

Zalman CNPS 7000A-CU på Abit NF7-S v2.0 Hovedkort?

hakrist

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd denne kombinasjonen?

Det står følgende på Zalman:

Thank you for your interest in Zalman's new product.

As Corey said, 2 capacitors on the ABit NF7 series are in way of CNPS7000A's aluminum Clip Support for Socket 462 - Type B (White Color).

Kind regards,

Jiinkook Kim/ZALMAN

Men lurer likevel på om den kanskje passer akkurat hvis man bøyer kondissene litt skrått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan denne kjøleren er i forhold til thermalright slk 800? Veier jo mye mer, og finnene er jo ikke noe tykkere, så den burde ike være noe særlig dårligere. På ocshoot.no fikk denne 27 grader mens slk 800 fikk 24 grader. Men da brukte slk 800 en deltavifte som bråkte 63db, mot zalmans 33.

Ser ut som om jeg må bøye unna powerledningen eller noe sånt hvis jeg skal bruke den på mitt A7N8X.

Lenke til kommentar

Joda, har utdanning innen elektronikk, så det å lodde løs kondissene er ikke noe problem. Jeg er bare ikke lysten på å miste garantien.

På den annen side så har jeg enda et NF7-S 2.0 hovedkort som bare ligger og samler støv...

Lenke til kommentar
Joda, har utdanning innen elektronikk, så det å lodde løs kondissene er ikke noe problem. Jeg er bare ikke lysten på å miste garantien.

På den annen side så har jeg enda et NF7-S 2.0 hovedkort som bare ligger og samler støv...

Selge?

Lenke til kommentar
Hehe, er ikke helt utenkelig. Må bare vurdere litt først om jeg kanskje skal bruke det til å bygge en lan-pc.

Lover å poste det her hvis jeg vurderer å selge det.

Send meg gjerne en mail eller pm hvis det blir aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Fant forresten nettopp ut at den passer! Big smile :)

Linken lå litt gjemt på zalman's sider, men for de som er interreserte:http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-462_motherboard_list_eng.html

Øh. der står det at den ikke passer, fordi nf7 ikke har hull rundt socketen. Harn det ikke det da? :roll:

Lenke til kommentar
Øh. der står det at den ikke passer, fordi nf7 ikke har hull rundt socketen. Harn det ikke det da? :roll:

NF7-S v1.2 og v2.0 har de fire hullene rundt cpu socketen. Så den kjøleren passer nok den. At Zalman ikke er oppvakte nok til å ha fått med seg at det er forskjell på NF7-S v1.0 og nyere er derimot ikke direkte imponerende. :lol: :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...