hakrist Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det noen som har prøvd denne kombinasjonen? Det står følgende på Zalman: Thank you for your interest in Zalman's new product. As Corey said, 2 capacitors on the ABit NF7 series are in way of CNPS7000A's aluminum Clip Support for Socket 462 - Type B (White Color). Kind regards, Jiinkook Kim/ZALMAN Men lurer likevel på om den kanskje passer akkurat hvis man bøyer kondissene litt skrått. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 joa, du skal nok få det til å passe... bare forleng katodene litt med en loddebolt, litt tinn og noen ledninger :wink: (du burde vite hva du gjør, ikke skyld på meg om HK'et ditt flyr til sjøs) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Noen som vet hvordan denne kjøleren er i forhold til thermalright slk 800? Veier jo mye mer, og finnene er jo ikke noe tykkere, så den burde ike være noe særlig dårligere. På ocshoot.no fikk denne 27 grader mens slk 800 fikk 24 grader. Men da brukte slk 800 en deltavifte som bråkte 63db, mot zalmans 33. Ser ut som om jeg må bøye unna powerledningen eller noe sånt hvis jeg skal bruke den på mitt A7N8X. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Joda, har utdanning innen elektronikk, så det å lodde løs kondissene er ikke noe problem. Jeg er bare ikke lysten på å miste garantien. På den annen side så har jeg enda et NF7-S 2.0 hovedkort som bare ligger og samler støv... Lenke til kommentar
hkg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Joda, har utdanning innen elektronikk, så det å lodde løs kondissene er ikke noe problem. Jeg er bare ikke lysten på å miste garantien. På den annen side så har jeg enda et NF7-S 2.0 hovedkort som bare ligger og samler støv... Selge? Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hehe, er ikke helt utenkelig. Må bare vurdere litt først om jeg kanskje skal bruke det til å bygge en lan-pc. Lover å poste det her hvis jeg vurderer å selge det. Lenke til kommentar
hkg Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe, er ikke helt utenkelig. Må bare vurdere litt først om jeg kanskje skal bruke det til å bygge en lan-pc. Lover å poste det her hvis jeg vurderer å selge det. Send meg gjerne en mail eller pm hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Fant forresten nettopp ut at den passer! Big smile Linken lå litt gjemt på zalman's sider, men for de som er interreserte: http://www.zalman.co.kr/english/product/cn...d_list_eng.html Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fant forresten nettopp ut at den passer! Big smile Linken lå litt gjemt på zalman's sider, men for de som er interreserte:http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-462_motherboard_list_eng.html Øh. der står det at den ikke passer, fordi nf7 ikke har hull rundt socketen. Harn det ikke det da? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Øh. der står det at den ikke passer, fordi nf7 ikke har hull rundt socketen. Harn det ikke det da? NF7-S v1.2 og v2.0 har de fire hullene rundt cpu socketen. Så den kjøleren passer nok den. At Zalman ikke er oppvakte nok til å ha fått med seg at det er forskjell på NF7-S v1.0 og nyere er derimot ikke direkte imponerende. :-? Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Jeg posta et spørsmål til zalman for sikkerhets skyld. Linken ligger her: http://board.member.cgiserver.net/CrazyWWW...04b&backdepth=1 Så får vi vente og se hva dem svarer. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Hmm... Fikk bare samma svaret tilbake: "2 capacitors on the ABit NF7 series are in way of CNPS7000A's aluminum Clip Support for Socket 462 - Type B (White Color). " ..., men ikke noe kommentar om de 4 monterings hullene :o Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Kjøpte meg sånn kjøler likevel jeg, til tross for advarselen fra zalman. Og den passa!!!!!! Ok, it's a tight squeeze, fordi den ene kondissen kræsjer i aluminiumsfestet. Og det ytterste hullet på aluminiums-clippet må kappes av. Flere bilder av installasjonen min finner dere her: http://home.online.no/~hakrist/Images/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå