Gå til innhold

Idle-temp, Barton 2500+, TT Volcano 11+ @ 2000 rpm

gspr

Anbefalte innlegg

Da jeg monterte min TT Volcano 11+, er det mulig at jeg bøyde ned hovedkortets temperaturmåler bittelitt (pga Volcanos egen temperaturmåler... den er nå flyttet vekk, da den blokket for HK'ets måler, men det kan være HK'ets måler ble bøyd litt ned). Når lurer jeg derfor på hva normal idle-temp for en Barton 2500+ med en TT Volcano 11+ som kjører på ca. 2000 rpm er, slik at jeg vet om målingene er nøyaktige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 45 grader uten oc og vifta på laveste innstilling.. Men slike målinger er forskjellige vet du.... Jeg kan ha bedre luftgjennomstrømning i kabinettet, derfor lavere temp på cpu...

Høres 31°c ok ut? Idle, altså, og ved 2500 rpm? For best å gi et inntrykk av luftgjennomstrømningen i kabinettet mitt, kan jeg si at NB ligger på 25-28°c (idle).

Lenke til kommentar
Jeg har 45 grader uten oc og vifta på laveste innstilling.. Men slike målinger er forskjellige vet du.... Jeg kan ha bedre luftgjennomstrømning i kabinettet, derfor lavere temp på cpu...

Høres 31°c ok ut? Idle, altså, og ved 2500 rpm? For best å gi et inntrykk av luftgjennomstrømningen i kabinettet mitt, kan jeg si at NB ligger på 25-28°c (idle).

Det høres ikke sannsynlig ut om jeg skal få si det... jeg har sjelden over 25 grader i kabinettet mitt, bruker å ligge på rundt 23-24... Så når jeg har 45 grader på laveste rpm, så tviler jeg veldig sterkt på at du får den ned i 31... høres feil ut ihvertfall...

Lenke til kommentar
Kossn romtemp ligger dere på da? Med meg er det 54 grader med ei kabi. vifte. 3500rpm. Ligger på 47 grader nåe alle vifter er på. Klarer ikke på kjøre på minder enn 3500rpm for da fyker gradene opp :(

Det der hørtes jo ille ut :-?

Sikker 20° i rommet her, 4 kabvifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...