tepe Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! Noen som har erfaring med denne webshopen her?? De skriver at de selger refabrikerte blekkpatroner (påfylte..) med samme kvalitet som nye. Er det noe hold i denne påstanden?? Noen som har erfaringer med slike produkter..? Eksempelvis HP6578 Fargepatron (42ml) til 310,-?? Synes det høres litt underlig ut jeg... Lenke til kommentar
tepe Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har etterhvert funnet ut at www.printerrefill.no er billigst hvis jeg skal kjøpe reproduserte blekkpatroner til min HP DeskJet 930C, men jeg er stadig en skeptiker og ville like å høre om det er noen som har noe bra eller dårlig å si om denne nettbutikken også! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hehe hadde en HP DeskJet 930C og skulle jeg ha både svart og farge kostet det vel ca 12-1300. Ga bort hele printeren, det blir for dyrt. Har en råbillig Epson stylus C42 som ikke koster noe og samme med blekk til den At de selger refabrikerte blekkpatroner er jo bare kult, så slipper du sitte søle med blekket selv, er ikke no galt med dem, har prøvd sånne på gamlingen sin printer (Cannon ettellerannet) god guffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå