Anonym259235 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg driver med GFX og videoredigering og skal ta betalt for det. Siden jeg er under 18 kan jeg ikke lage PayPal (Ikke sant?). Hvordan kan folk fra hele verden betale meg over nettet da? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Snakk med mamma eller pappa og få de til å etablere en slik betalingsløsning for deg. De må nok også registrere enkeltmannsforetak for deg i brønnøysundregisteret tror jeg. Litt usikker på det, men les på brreg.no der står det meste du trenger å vite om slikt. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Bare lag deg paypal. Har hatt paypal siste 3 åra, fyller 17 om 3 mnd. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Bare lag deg paypal. Har hatt paypal siste 3 åra, fyller 17 om 3 mnd. Ja, jeg bare lagde til slutt. Er det ikke konsekvenser hvis det skjer noe og man er mindreårig? Endret 31. januar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 I værstefall bare sletter de den. JEg passer på at jeg aldri har så mye penger at det gjør noe isåfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå