kenspo Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg har den nyeste versjonen av Kies på min Macbook Pro. Men jeg får ikke koblet opp min Nexus S..Noen som vet hva problemet kan være? Jeg kan bruke USB lagring osv. Når jeg åpner Kies så kobler ikke Nexusen seg opp mot maskinen og jeg finner heller ingen mulighet til å søke opp enhet. Legger ved skjermbilde av Kies, men selv om dette vises, er det ikke noe jeg kan trykke på eller gjøre Og noen som vet om hvorfor ikke ICS kommer til Nexus S? Blir gærn Lenke til kommentar
kenspo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Nexus S er en ren google telefon og har ikke Samsungs programvare som gjøre den kompatibel med Kies. Skjønner forøvrig ikke hva du ønsker å bruke Kies til, det gjør ingenting som du ikke kan gjøre enklere på andre måter. Min Nexus S ble oppdatert til 4.03 før jul OTA,men jeg kjenner andre som heller ikke har fått den ennå. Vet ikke hvorfor. Endret 1. februar 2012 av Fjelldal Lenke til kommentar
kenspo Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Nexus S er en ren google telefon og har ikke Samsungs programvare som gjøre den kompatibel med Kies. Skjønner forøvrig ikke hva du ønsker å bruke Kies til, det gjør ingenting som du ikke kan gjøre enklere på andre måter. Min Nexus S ble oppdatert til 4.03 før jul OTA,men jeg kjenner andre som heller ikke har fått den ennå. Vet ikke hvorfor. Ok, da ligger det nok der Jeg ville bare ta backup av telefonlista til maskina osv..men finner vel en annen måte..takk for svar Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 På en Android-telefon er det eneste fornuftige å legge kontaktene direkte på Gmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå