Gå til innhold

[Løst] pc til autodesk inventor 2012 hjelp til valg av deler!

Anbefalte innlegg

Hei :)

Skal sette sammen en pc som skal brukes til Autodesk inventor 2012, men er usikker på hvilke deler som trengst for at det skal gå knirkefritt.

Vil helst ikke at det skal koste for mye.

er der noen der ute som har peiling på dette som kanskje kunne satt sammen et par gode forslag? :)

Endret av DrZniFF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter littegranne søk på hjemmesidene til programvaren, fant jeg ut sånn ca. hvilke specs som kreves.

De anbefaler jo bruk av Win7 64-bit, men har ikke noe å si om det er HP, Pro eller Ultimate.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1044747&su=B2BE654D-9B52-4680-A27B-4DAB656F8354

En enkel, men veldig grei pc som vil takle alt du kaster mot den :)

Lenke til kommentar

Etter littegranne søk på hjemmesidene til programvaren, fant jeg ut sånn ca. hvilke specs som kreves.

De anbefaler jo bruk av Win7 64-bit, men har ikke noe å si om det er HP, Pro eller Ultimate.

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1044747&su=B2BE654D-9B52-4680-A27B-4DAB656F8354

En enkel, men veldig grei pc som vil takle alt du kaster mot den :)

det så jo ut som et bra oppsett :) men er det ikke bedre med i7 2600 siden den har hyper threading?

Lenke til kommentar

Hvis du mener det er verdt pengene, så er det ikke noe som står i veien for å slenge i en I7 2600. :)

Men samtidig vil skjermkortet være med og dra en god del av lasset :)

flott :) da har jeg noe å legge frem for han som skal bruke pc'en :) takker så mye for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...