Gå til innhold

Når ble overtro en kvinneverdi?

Om overtro blandt menn og kvinner  

73 stemmer

1. 1. Er kvinner mer overtroiske enn menn?

Anbefalte innlegg

Her finner du mange fine grafer som er ganske talende. Så vidt jeg husker dreier halvparten av rapporten seg om ungdom, men kjønnsfordelingen er ikke til å ta feil av:

Graf:

http://bp0.blogger.com/_fImTIYAP7RU/R529zOgBj2I/AAAAAAAAAFA/k83m4mlV1Zc/s1600-h/Sjoberg-Schreiner-alternativ-ROSE-Eurobarometer-Aug0726.jpg

Jeg må si at øst-tyskland skiller seg ekstremt mye ut. Noen som vet hvorfor?

Som kjent en tidligere kommuniststat, og de la kjepper i veien for religion. Ser ut til å ha fungert bedre enn i Russland.

Endret av Strappado
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her finner du mange fine grafer som er ganske talende. Så vidt jeg husker dreier halvparten av rapporten seg om ungdom, men kjønnsfordelingen er ikke til å ta feil av:

Graf:

http://bp0.blogger.com/_fImTIYAP7RU/R529zOgBj2I/AAAAAAAAAFA/k83m4mlV1Zc/s1600-h/Sjoberg-Schreiner-alternativ-ROSE-Eurobarometer-Aug0726.jpg

Jeg må si at øst-tyskland skiller seg ekstremt mye ut. Noen som vet hvorfor?

Som kjent en tidligere kommuniststat, og de la kjepper i veien for religion. Ser ut til å ha fungert bedre enn i Russland.

Aldri så vondt at det ikke er godt for noe, eller hva?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man ser jo en klar oppgang av kirke gjengere i de andre østblokk landene, noe som tilsier at de ikke hadde en rik "storebror" de smeltet sammen med i 1989 og derfor opprettholdt en ganske stor velstand... Alle vet jo at kirkebesøkene går opp i nedgangstider og det kan jo være en mulig forklaring på det... At øst tyskland aldri opplevde noen reel nedgang, snarere tvert i mot og hva skal man med jesus og co da?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...