Astrid E. Saltveit Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til 3 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Herlig bra tema, her kan det bli mye spennende og morsomt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Oiii! Det var en fin utfordring! Endret 30. januar 2012 av smort1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jepp, her fikk vi noe å bryne oss på Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dette blir kanskje litt vanskelig. Neida.. det blir morsomt. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Har lagt inn temadag nå 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Oiii! Det var en fin utfordring! Ja, og hvis man ikke har noe for hånden kan man jo også lage seg litt Oooojjjsann...!!! for anledningen. Jepp, her fikk vi noe å bryne oss på Dette blir kanskje litt vanskelig. Neida.. det blir morsomt. Vanskelig og/eller morsomt, kanskje? Herlig bra tema, her kan det bli mye spennende og morsomt Kjekt det faller i smak - ja, jeg håper jo bl.a. vi kan få litt å le av den 12. ...! Endret 1. februar 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Har lagt inn temadag nå Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Ja, da er det en drøy uke igjen til neste temadag Jeg håper det ligger riktig mange hoder i bløt for å komme på banen med morsomme, alvorlige, crazy, høytidelige og kreative bidrag - enten det nå er bilder hentet fra arikivene, eller nyskapninger spesielt for anledningen. Alle bidrag mottas med glede og interesse! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Flott tema..og forresten noe jeg sier omtrent hver gang jeg ser på frua..hmm Endret 5. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Flott tema..og forresten noe jeg sier omtrent hver gang jeg ser på frua..hmm Heldige du og heldige frue! Kjekt at temaet faller i smak Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Tillater meg å minne om temadagen som straks er åpen Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Tillater meg å minne om temadagen som straks er åpen Det er fint - jeg gleder meg Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hei folkens - da er det akkurat 13 dager igjen til ny temadag og jeg har fått stafettpinnen i hende. Det første som slo meg var "Oooojjj-sann!!!" ...og det kan vel for såvidt være et greit tema, fant jeg ut. Hvem har ikke tenkt/sagt/ropt Oooojjj-sann en eller flere ganger i løpet av sin fotograf-karriere...? Det være seg i fryd, forbauselse, forbannelse, sjokk, vantro etc., over motivet som plutselig dukket opp, som plutselig forandret seg, som forsvant..., eller over ett eller annet uhell, hell, magisk som skjedde under bearbeidingen av bildet, eller over hvor utrolig flott det viste seg å bli, eller hvor heldig man var i uhellet da man trykket på feil tast.... Håper det er et tema som kan fenge og sette fantasien i sving - lykke til Tillater meg å minne om temadagen som straks er åpen Da kan jo jeg minne om at den snart stenger.. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Ja, da takker jeg så mye for vel overstått temadag! Ikke så veldig stor deltagelse, men likevel mange fine bidrag - takk til alle sammen som har bidratt i form av bilder og kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg