pavllion Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei jeg spilte et ps3 spill. Jeg avsluttet spillet etter en liten spilleøkt, men slo ikke av Ps3 og spillet var fortsatt i. Etter en time igjen skulle jeg spille det igjen og startet spillet. Plutselig avsluttet ps3 spillet og dette skjer hver gang jeg prøver å starte spillet, men misslykkes. Det skjer bare med dette spillet. Ikke andre. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Hvilket spill er det snakk om? Call of duty Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det høres ut som om det er noe feil med disken din. Kommer spillet opp i hovedmenyen? Hvis du kjenner noen andre med PS3, så kan det være verdt å prøve spillet i den konsollen. For det er i hvert fall ikke feil med blu ray-leseren din. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Prøv å slett alt spillet har installert, men ikke savingene dine selvf. Se om det hjelper..evnt sjekk plata for riper/møkk osv. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Merkeligste jeg noen gang har vært med på. Jeg fikk jo problemet igår med CD'en. Jeg satte spillet i nå og plutselig fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå