Gå til innhold

Oslo bussterminal blir evakuert, og politiet sperrer av gater

Anbefalte innlegg

Tror han mente det som en humoristisk respons til innlegget over.

Ja jeg forsto det da jeg hadde postet innlegget.

Men det er jo litt viktig uansett å få fram poenget om at når det er myndighetene selv som er terrorister, så kan ingen kontrolltiltak som myndighetene setter i gang stoppe terroristene.

For dette bør vi tenke på når myndighetene stadig roper på mer kontroll for å stoppe "terrorister"

Men så går det en stund og så skjer det likvel en "terroraksjon" eller en bombe blir "oppdaget"

Deretter kommer politikere og politi ut og roper på enda strengere kontroll osv osv osv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ingen grunn til det, jeg klarer helt fint å dra fakta ut fra det blå selv og skrive det ned på en side jeg også. Akkurat slik som antagelig de sidene du linket til..

Jeg regnet nesten med det ja.

Du tror altså blindt på den offisielle historien.

Videre så bekrefter du nok en gang min teori om at mange her tror at om de ikk liker personen eller personene som legger fram dokumenasjonen, så er dokumentasjonen automatisk feil, og bare oppspinn.

Så dette er altså personlig, og handler egentlig ikke om åpen diskusjon eller om å dele kunnskap.

Lenke til kommentar

Altså, jeg er for et fritt og åpent samfunn, hvor de som ønsker det skal slippe å bli overvåket eller bli unødvendig kontrollert når en beveger seg seg i det offentlige rom. Jeg er også for ytringsfrihet, så lenge ikke ytringene er direkte krenkende mot enkeltmennesker eller generelt bryter mot norsk lov.

Når det er sagt så er min tålmodighet mot konspirasjonsteoretikere liten, og er i slike tilfeller glad for forumets ignoreringsfilter.

Lenke til kommentar

Videre så bekrefter du nok en gang min teori om at mange her tror at om de ikk liker personen eller personene som legger fram dokumenasjonen, så er dokumentasjonen automatisk feil, og bare oppspinn.

Så dette er altså personlig, og handler egentlig ikke om åpen diskusjon eller om å dele kunnskap.

Og du stoler blindt på de ikke-offisielle historiene...

Hvem som helst som hadde linket til de sidene ville jeg glatt droppet å lest, sider som for meg er helt ukjente inneholder i mine øyne heller lite beviser for så mye...

Lenke til kommentar

Og du stoler blindt på de ikke-offisielle historiene...

Hvem som helst som hadde linket til de sidene ville jeg glatt droppet å lest, sider som for meg er helt ukjente inneholder i mine øyne heller lite beviser for så mye...

Jeg stoler ikke blindt på noe.

Og hvordan kan du vite noe om de sidene jeg linket til når du ikke vil se på dem ?

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke blindt på noe.

Og hvordan kan du vite noe om de sidene jeg linket til når du ikke vil se på dem ?

At en av sidene støtter at reptiler har tatt over en menneskelig kropp sier sitt for min del.

Men, du tror vel på det også?

På både daily og whale finner jeg ting jeg ser på som latterlige, den siste siden er umulig å søke eller se på, så den får jeg ikke sjekket ut noe mer på.

Men igjen, kommer an på øyet som ser, ting jeg ser på som totalt usansynlig er antagelig det som er din sannhet,

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Syntes det er fint det blir tatt alvorlig om det så skulle vært analkuler av 24 karat gull som kofferten inneholdt.

Visste du forøvrig at den eneste måten å kvalitetssikre at kulene passer i rompa, er å prøve om de passer i munnen først. Hvis du klarer å presse kula inn i gapet - kan være du 100% sikker på at de også passer nedentil. Greit å vite, synes nå jeg

Lenke til kommentar

Oslo S har hatt en bombeepisode før (lenke), hvor 19 år gamle Elin Stoltenberg Dah ble drept momentant, og 11 andre skadet.

Hvorfor noen i denne tråden insisterer på å være så jævlig til kranglefanter skjønner jeg ikke.

Kofferten vekket tydeligvis oppmerksomhet, slik den var etterlatt. Og Politiet valgte derfor å reagere, noe alle bør sette pris på. Høyreekstreme velger jo ofte å lage bomber, som de så sprenger på offentlige steder.

Lenke til kommentar

Hvorfra kommer denne frykten om at hensatte kofferter er bomber? Gjelder det bare kofferter? Hva med avfall? Biler som har stått parkert lenge?

Om terrorister virkelig skulle ønske å sprenge noe så er det lite sannsynlig at de gjør det med midler som tiltrekker seg stor oppmerksomhet.. f.eks gjennom metoder som har blitt forsterket i Hollywood

http://nrk.no/nyheter/verden/1.7782119 <-- Ikke vet jeg, men regner med at det kan være sånne hendelser...

Lenke til kommentar

Oslo S har hatt en bombeepisode før (lenke), hvor 19 år gamle Elin Stoltenberg Dah ble drept momentant, og 11 andre skadet.

Hvorfor noen i denne tråden insisterer på å være så jævlig til kranglefanter skjønner jeg ikke.

Kofferten vekket tydeligvis oppmerksomhet, slik den var etterlatt. Og Politiet valgte derfor å reagere, noe alle bør sette pris på. Høyreekstreme velger jo ofte å lage bomber, som de så sprenger på offentlige steder.

Tror du muligens at eventuelle terrorister kan ha fått med seg dette med at om det setter ifra seg sine bomber på en åpenlys måte at det kan komme noen og fjerne dem?

Videre kan det være mulig at noen skøyergutter har funnet ut at de kan stenge store deler av byen i lang tid bare ved å sette fra seg en tom koffert?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

[...] Tror du muligens at eventuelle terrorister kan ha fått med seg dette med at om det setter ifra seg sine bomber på en åpenlys måte at det kan komme noen og fjerne dem?

Videre kan det være mulig at noen skøyergutter har funnet ut at de kan stenge store deler av byen i lang tid bare ved å sette fra seg en tom koffert?

OK, så da gir man bare faen da?

Man har ingen garantier for noe som helst, derfor må de reagere. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...