Annalurer Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei, familien har tenkt til å skaffe seg valp. Vi har endelig funnet en fin blandingshund som passer for oss. Har hatt nesten samme type blanding før og har erfert at dem er veldig snille og rolige til tross for størrelsen, men problemet er at vi har 4 katter med forskjellige personligheter. Alle er gutter i alder 4 til 7, men det er spesiellt en av dem jeg er bekymret for. Han er ganske sær (må ikke missforstå, han er utrolig snill) mot andre, men han har ALDRI kloret MEG. Det som bekymrer meg er at vær gang vi har fått en ny katt i huset er det han som reagerer værst og bruker utrolig lang tid på å venne seg til ett nytt familiemeddlem. Det nyeste familiemeddlemmet kom for snart fire år siden og dem går egentlig fortsatt ikke overrens. Det kan jo hende at dette er et engangstilfelle og at dem bare ikke går sammen, men jeg er litt i tvil. Har utrolig lyst på hund, men er det virkelig smart, eller tror dere det kommer til å gå etterhvert? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er vanskelig å si. Enkelte katter går greit overens med hunder. Andre blir helt koko. Det kan vel være smart å passe litt på hvalpen i begynnelsen.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er alle hannkattene kastrerte? Det skal nok gå bra, så lenge du passer på at klørne til kattene er klippet og at de ikke er 'alene' med valpen de første ukene. Har også en pus som er spesielt sær, men når vi tok til oss kattunger (som vi senere omplasserte) så var de som erteris etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå