Plystrern Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg har i dag fått ekstern skjerm til laptopen på jobben, og alt funka sånn 90%.. jeg fikk ikke strukket bildet på ekstraskjermen helt ut til kantene, så jeg tenkte en reboot ville være god medisin. Den gang ei..nå får jeg ikke bilde på noen av skjermene. Eksternskjermen viser "ingen signal", bruker hdmi. Skjermen på laptopen er helt svart. Det jeg rakk å gjøre før jeg reboote pcn, var å sette den nye skjermen som eneste skjerm, på den måten fikk jeg høyere oppløsning ut på hdmi. Nå er alt svart, og det skjer heller ingenting når jeg trykker på de to hurtigknappene på F-tastene, de med skjermikon på seg. Har prøvd å nappe ut alt, samt batteri, men det hjelper ingenting. Hva i all verden skal jeg gjøre?? Det er en acer aspire 7735z med en asus 23" skjerm. :| Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Får du skjermbilde mens PC-en starter opp? Altså mens BIOS laster... I så fall, er det noen endring dersom du klarer å komme deg inn i sikkerhetsmodus? For å komme inn i sikkerhetsmodus, må du trykke F8 under oppstarten. Da starter PC-en opp med kun det mest nødvendige. Du har vel prøvd å nappe ut den ekstra skjermen, og latt laptopskjermen være for seg selv? Endret 30. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Ja har kobla fra alt som er, får likevel ikke bilde på laptop-skjermen ved boot. Utrolig merkelig. Finnes det en måte å resette bios på uten å gå inn i selve biosen? F.eks en tastekombinasjon? Lenke til kommentar
Plystrern Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Nå er maskina sendt på rep, så da blire artig å se hva dem sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå