Matsemann Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Vet ikke om gratulasjoner er helt på sin plass, mtp all jobben dere gjør. Så jeg sier heller takk til dere og andre som legger inn innsats for forumet. Endret 31. januar 2012 av Matsemann 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Forumbestefar jubler - fra hornet oppe på veggen. Geir 4 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Promote them to where they can't do damage... Funker dårlig, ble forsøkt med meg (Ingenting er idiotsikkert for en tilstrekkelig begavet idiot). Ellers, er bare positivt at nye krefter kommer inn. Selv skal jeg bruke tiden fremover til å skrive master - trolig om anonymitet i nettdebatten. Skal bli artig å forske litt på det man har jobbet så lenge med. Greit å få litt avstand også. Lykke til Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Selv skal jeg bruke tiden fremover til å skrive master - trolig om anonymitet i nettdebatten. Jeg leste først «trolle anonymt i nettdebatten». Men lykke til med masteren! Vi er her hvis du trenger oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå