Gå til innhold

Problemer med å installere Photoshop Elements 10

Anbefalte innlegg

Alt stopper opp når installeringen kommer til Shared Technologies, og det som allerede er installert blir avinstallert. Er det noen programmer på maskinen min som "sperrer" installasjonen? Tenkte først at jeg satt et sted med dårlig nettdekning, men det samme skjedde ved full dekning. Jeg installerer fra CD. Programmet er kjøpt i Scotland (fra en stor el-kjede der), men det skulle vel ikke ha noe å si, eller? Jeg har tidligere lastet ned en prøveversjon, og det gikk fint. Håper det finnes en løsning på dette, jeg var jo superfornøyd med Elements for 30£...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikkert, men du har riktig versjon i forhold til spesifikasjonene på din maskin, tenk også på om det er en 32 eller 64 bit's versjon du har, tror ikke det at du har kjøpt elements 10 i Skottland har noe å si.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Maskinen min er ikke helt ny, men skal være bra nok til dette, den har litt høyere ytelse enn det som kreves. Det med 32 eller 64 bit's versjon har jeg ikke hørt om... Etter en grundig opprydning i maskinen prøvde jeg i dag på nytt med samme resultat. Fant en tråd på nettet som handlet om dette problemet, men vet ikke om det er for avansert for meg å fikse... Trodde liksom at når prøveversjonen funket fint ville dette gå bra. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...