Gå til innhold

[Løst] Hjelp med Spotify!

eevee

Anbefalte innlegg

Hei. Veldig usikker på hvor jeg skulle poste denne så bare flytt den hvis nødvendig!

Jeg er mektig irritert akkurat nå. Saken er den:

Jeg har tidligere vært medlem av sporify med en gratis bruker linket til facebook. I dag ville jeg kjøpe meg en premium-bruker med en ny account, altså IKKE den gamle. Men siden jeg må linke den nye brukeren, som er kjøpt og betalt, til facebook kommer det opp at jeg allerede er registert og MÅ bruke den gamle brukeren. Jeg blir forbanna, går inn på facebook og fjerner tilgang til spotify og går inn på den gamle brukeren og endrer e-post adresse så den ikke skal finne facebook-profilen min. Det letteste hadde vært å slette den gamle brukeren helt, men dette har ikke Sporify. Så da ga jeg opp, og linket betalingen til den gamle brukeren, men som nå er totalt fucked. Den står fortsatt på gratis-abonnement "free" og pengene jeg har betalt har ikke blitt linket til noen som helt bruker.

Hva gjør jeg? Jeg har betalt for en premium, men den har ikke blitt linket til noe bruker tydeligvis? Og jeg vil ikke ha den gamle av personlige årsaker, jeg vil slette den og lage meg en ny bruker med premium, noe som IKKE funket.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...