TST Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Her er vinneren av tastatur, mus og musmatte fra Qpad. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2012 Siden jeg fant svarene på nettet tok jeg det for gitt at jeg skulle vinne. Så jeg kastet tastaturet, musen og musmatten for å gjøre plass til det nye utstyret. Nå sitter jeg her uten noe, og må si meg veldig overrasket over hva som har skjedd. 11 Lenke til kommentar
SSL Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Siden jeg fant svarene på nettet tok jeg det for gitt at jeg skulle vinne. Så jeg kastet tastaturet, musen og musmatten for å gjøre plass til det nye utstyret. Nå sitter jeg her uten noe, og må si meg veldig overrasket over hva som har skjedd. Jeg er overrasket over at du klarer å poste innlegg uten mus, musematte og tastatur Grattis til vinnern 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer Elias! Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Siden jeg fant svarene på nettet tok jeg det for gitt at jeg skulle vinne. Så jeg kastet tastaturet, musen og musmatten for å gjøre plass til det nye utstyret. Nå sitter jeg her uten noe, og må si meg veldig overrasket over hva som har skjedd. Jeg er overrasket over at du klarer å poste innlegg uten mus, musematte og tastatur Grattis til vinnern Jeg skriver dette uten mus, musmatte og tastatur. På en dings som heter mobiltelefon. Så det ER plausibelt - men nouse4aname gikk nok litt raskt frem ;-) 2 Lenke til kommentar
MajJoseph Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jippi. Jeg vant!!! 1 Lenke til kommentar
Anonym#6888 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Gratulerar til vinneren av tastaturet og musen. Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Da er det vist bare å prøve seg på andre metoder for å skaffe seg mus da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå