MrPool Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei jeg skal kjøpe meg noen spill med god story, tips? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Skyrim ,GTA Red Dead Redemtion for å nevne noen men hva slags type historie ser du etter? Endret 30. januar 2012 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Deus Ex, Half life, portal 2, Sam and Max Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Warcraft III + Expansion Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) At noen kan si skyrim og god historie i samme setning fatter jeg ei. Sjekk ut rpger som desus ex: hr, the witcher 1 og 2, og portal spillene. Merk portal er ikke rpg Endret 30. januar 2012 av Runarbs 3 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Deus Ex, Half life, portal 2, Sam and Max Må man ha spilt det orginale Deus Ex for å forstå Deus Ex: Human Revolution? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei, det skjer før originalen. Vil si at 1'ern har en bedre historie enn HR, men det kan bare være meg. HR anbefales også på det sterkeste. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvis du har ps3, kjøp god of war 1,2 og 3. (1 og 2 har hd remake på psn) Kjempestory hvis du liker gresk mytologi Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Haha, stakkars trådstarter. Spørs nok hva slags spill du er ute etter. De beste historiene finner du i eventyrspillverdenen. Om du skal ha "moderne" spill, og synes eventyrspill er gammeldagse og kjedelige (makan), så blir det straks mye mye verre. Vil ikke anbefale noen av spillene som nevnes i denne tråden hvis det er selve historien du er interessert i. Kunne like gjerne anbefalt Fifa 12. (Med unntak av Deus Ex (originale) kanskje, da.) Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Planescape: Torment /thread 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei jeg skal kjøpe meg noen spill med god story, tips? The Old Republic. Bare vær beredt til å sette deg ned i en del hundretalls timer 1 Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Prince of Persia: Sands of Time Prince of Persia: Warrior Whitin Prince of Persia: Two Thrones Den lengste reisen Drømmefall: Den lengste reisen No One Lives Forever Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kom på et konsollspill i farten, Enslaved: Odyssey to the West 1 Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Planescape: Torment /thread Hear, hear. 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Av spill som er nevnt her, anbefaler jeg absolutt ikke Heavy Rain (som har en forferdelig story imo) eller God of War-spillene (med mindre du er 12). Grim Fandango er det beste du vil finne av spillhistorie etter min mening, men som flere har sagt, det kommer an på hva du er ute etter, så fint om du presiserer dette. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Synes Bioshock (det første) burde nevnes. Et utrolig vakkert spill rent visuelt, storyen var spennende med noen utforventede tvister og det var rimelig enkelt å få litt utdypning om man utforsket litt på egenhånd. Portal 1 og 2 har begge en utrolig fin setting og humor, toeren har et større story-element enn eneren. Også støtter jeg oppom Read Ded Redemption. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Uncharted spillene er veldig historie drevne spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nevn sjangre du liker, så blir det enklere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå