Cera Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Vurderer å kjøpe laptop derfra, hvordan er firmaet? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg kjøpte et skjermkort og et lydkort fra dem for noen år tilbake og har ingenting negativt å si om dem. Har også flere venner som ikke bruker andre. Har du sett på webshoperfaringer? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har kjøpt en hel haug av varer fra dem før - alt i alt ca. en hel PC tenker jeg, og aldri hatt noe problem. Men jeg har vel aldri hatt noen retur saker med dem heller, og det er jo der webshopene ofte feiler. Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Sidene deres kunne nok trengt en oppussing og et litt mer brukervennlig preg, men jeg har bestilt CD-brenner fra dem og har vært svært fornøyd, både med varen og leveringstiden. Både Multicom og Mpx.no har vist seg å være seriøse firmaer som man kan stole på. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Handla der flere ganger og har gått bra. Rask levering også. Kjøpte nettopp lappis hos dem selv: bestilt torsdags ettermiddag, i mine hender lørdag. BRA! Har heller ikke hatt noen retur-saker med dem så det kan jeg ikke si noe om, men vet om flere andre som kun har gode ting å si om dem, så...et trygt valg! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har handlet en eneste gang der selv, og et bitteliten tabbe fra deres side ble rettet opp med kjempeservice, uten at jeg skal gå i detaljer. Ellers har en bekjent handlet pc der, og han fikk problemer med modem samt tastatur. God support og ting kom i orden. Ut fra dette har jeg ingen betenkeligheter med å handle der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå