Xoduz Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Ultima 9: Ascension :smile:) Går søren meg ikke an å spille det uten at det hakker heh. Med Geforce 3 ti200 (overklokka) 128mb kortet mitt klarer jeg ikke kjøre dette spillet (på min p4 1.7ghz) i 1024x768x16 på max syns-rekkevidde uten at det hakker i vei når jeg ser meg rundt :razz: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Colin McRae Rally 2.0 er det beste nåverende spill. Og til sommeren kommer det spillet jeg gleder meg mest til .. Toca Racer (Se signatur) Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har lurt litt på det der "Toca Racer" som du la ut bilder av sintbrus. Ser at gamer.no har gjort samme feil. Det heter ikke TOCA race driver, eller TOCA driver. Det heter Pro race driver. Greit nok at det er i Toca serien, men codemaster kommer ikke ut med noe annet en Pro Race driver. I hverfall ikke på en stund Ok oK jeg kverulere, men rett skal være rett :smile: Lenke til kommentar
Kane Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Serious Sam: The Second Encounter, Command & Conquer: Renegade, Soldier Of Fortune 2, Unreal 2, Halo, GTA 3. (SOF 2, Unreal 2, GTA 3 og Halo er ikke utgitt enda) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå