Hammarhaus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Håper NHL vinner årets sportsspill, og Rayman årets plattformspill. Mine stemmer: Årets actionspill: Batman: Arkham City Årets sportsspill: NHL 12 Årets plattformspill: Rayman Origins Årets konsollspill: Skyward Sword Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Driter i hva andre synes, for å være helt ærlig. Jeg koser meg med de spillene jeg selv liker... noe annet ville være merkelig. Og Gullstikka... pøh. 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Årets actionspill: Batman: Arkham City Årets sportspill: FIFA 12 Årets racingspill: DiRT 3 Årets strategispill: Ingen mening Årets barnespill: Ingen mening Årets nedlastbare spill: Superbrothers: Swords & Sworcery EP (Kun det jeg har spilt) Årets plattformspill: Super Mario 3D Land Årets spill: Batman: Arkham City Årets pc-spill: The Witcher 2 Årets konsollspill: Batman: Arkham City Årets håndholdte spill: Professor Layton and the Spectre's Call (Ghost Trick et hårstrå bak) Årets rpg/eventyrspill: Xenoblade Chronicles Årets åpen klasse: Ingen mening Årets norskutviklede spill: Ingen mening Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! Dark Souls! 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 DS er uten tvil årets konsollspill for min del, også har man TW2 som årets RPG og portal 2 som årets spill. Veldig enkelt og greit egentlig. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 BATTLEFIELD ALL THE WAAAAAAAY! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skyrim, Portal 2, Terraria og Dark Souls fikk mine stemmer i hver sin kategori! Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Skremmende at Crysis 2 ikke er på listen, en gang. Flerspillerdelen suger, etter min mening, men enspillerdelen er herlig. Crysis 2 har scoret bedre enn de fleste på listen over actionspill. Lenke til kommentar
LoGi_BusTeR Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Håper Skyrim vinner Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Action: Batman (i mangel på gode alternativ) Soprt: FM12 Racing Forza 4 Straegi: TW: Shogun 2 Barn: LBP2 Nedlastbar: Bastion Plattform: Portal 2 Årets spill: Portal 2 PC: Portal 2 Konsoll: Portal 2 Håndholdt: Ghost Trick (aner ikke) RPG: The Witcher 2 Åpen: Raving Rabbids (random Norske: Battlestar Galactica (random) Portal er vinneren i år. Og det var ikke SÅÅÅÅ siiiiiinnsykt bra, heller. Så 2011 går inn i glemselen rimelig kjapt. Hva i all videste verden gjør FIFA12 som et alternativ til årets spill??? Endret 30. januar 2012 av StorPeder 1 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Gi deg! Mener du virkelig at Xenoblade og Ghost Trick er mer spennende tilskudd til spillmediet enn bf3 og mw3? Stoler du ikke på den grundige prosessen bak nominasjonene? Hehe, jeg tviler ikke på at prosessen bak nominasjonene er grundige - de tar bare hensyn til helt feil ting dessverre. Det ville vel blitt ramaskrik om ikke begge de to spillene der var med, og da ville vel også annonsører og annet som er viktigere enn integritet laget problemer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg stemte på Portal 2 som plattformer og årets spill, Deus Ex: Human Revolution der jeg kunne ellers og et par-fire kategorier hoppa jeg over. Hyggelig av juryen å gi Mortal Kombat en nominasjon! Stusser litt over at Portal 2 havner i "plattformspill"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Snodig at Deus Ex HR ikke var i årets spill-kategorien. Og portal 2 var plattformspill. Nuvel. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Mine Valg: (Merk, jeg har ikke prøvd alle disse fine spillene) Action: Dead Space 2 Sport: Fifa, eneste jeg spiller med venner Racing: Har ikke prøvd en eneste en. Strategispill: Shogun 2. Barnespill: Lego Pirates Nedlastbar: Stemte på from dust, virker som et herlig spill, men har aldri prøvd det. Hvorfor er ikke ORCS MUST DIE her? Platform: Kun prøvd Portal 2, ikke fullført det ennå Årets Spill:Basert på valgene, så velger jeg Dark Souls, shogun 2 kommer nærme Årets PC: Witcher 2 Konsoll: Dark Souls. Har spilte lite konsoll i år. Håndholdt: Har ingen håndholdte maskiner. RPG: Blir nok witcher 2, fordi jeg verdsetter samtaler og valg, Dark souls er likevel fantastisk bra! Åpen Klasse: Gunstringer, FMV yo! NOrsk: Har ikke prøvd noen av disse. Endret 30. januar 2012 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Lister er aldri alle enige i, så dem om det. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Action: Batman: Arkham City Sport: FM12 Racing Mario Kart 7 Straegi: Might & Magic: Heroes 6 Barn: Skylanders Nedlastbar: Bastion Plattform: Super Mario 3D Land Årets spill: The Legend of Zelda: Skyward Sword PC: Portal 2 Konsoll: The Legend of Zelda: Skyward Sword Håndholdt: Ghost Trick RPG/Eventyr: The Legend of Zelda: Skyward Sword Åpen: ? Norske: ? I flere av disse kategoriene har jeg spilt lite, og det påvirker åpenbart valgene. Hadde lyst til å velge Xenoblade i RPG/Eventyr, men når alt kommer til alt likte jeg Zelda bedre - dog er det ikke helt sammenlignbare spill, så kanskje det hadde vært en idé å dele opp den kategorien i to? Spesielt siden kvalitetsspill som Witcher 2 og Dark Souls også havner her. Lenke til kommentar
Tshakko Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hva i alle dager gjør Mw3 der? må være en skrivefeil. Har du i det hele tatt spilt SP eller Co-op delene på MW3? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Du må lære deg å lese hele artikkelen før du kommenterer Lightningwolf... Fy faen... Endret 30. januar 2012 av Lightningwolf Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Eneste spillet verdig for årets spill er Portal 2. Ellers en mildt sagt elendig liste. Bare massemarkedsspill, kjedelig. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 No er vel ikkje akkurat Portal 2 eit garasjeprosjekt med smal målgruppe, heller. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå