Gå til innhold

luftig\kaldt big tower andbefaling?

Anbefalte innlegg

Har et Antec Nine Hundred fra før o er veldig godt fornøyd med det..Finnes det noe lignende bare i big tower størrelse? kaldt og luftig og også plass til vannskjøling etc. støy har ikke noe å si,er såpass vandt med vifte lyder at jeg synes det er avslappende å høre på :-)

edit: glemte og nevne at fargen må være svart :-)

Endret av rhaco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser dem har det ikke på lager før den 23.2..var virkelig et flott kabinett.Noen som vet om en norsk webshop som har dette på lager?

edit: eller en utelands side..går ivertfall raskere enn å vente 1mnd på dustin skal få det på lager.

Endret av rhaco
Lenke til kommentar

ser dem har det ikke på lager før den 23.2..var virkelig et flott kabinett.Noen som vet om en norsk webshop som har dette på lager?

edit: eller en utelands side..går ivertfall raskere enn å vente 1mnd på dustin skal få det på lager.

Kabinettet er nok såpass nytt at du ikke får det fortere selv om du bestiller fra utlandet.

At du mister reklamasjon- og kjøpsrettighetene dine gjør ikke ting bedre.

Lurer litt på hvorfor du skal ha et bigtower med mindre du har my maskinvare innvendig, det er ikke slik at mer luft innvendig nødvendigvis betyr mindre støy.

Lenke til kommentar

trenger plass til vannkjøling osv. har også en del hardisker som skal inni og trenger plass..som du sikkert ser om du leser om igjen første innlegg så bryr jeg meg fint lite om støy..

edit:forhåndsbestillte fra dustinhome..får håpe det kommer tidligere.

Endret av rhaco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...