Master1 Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Hei! Hvis jeg tar fysikk og r-1-matte som privatist, mens jeg går musikklinjen/idrett, vil jeg da søke med realfagsvitnemål, eller musikk/idrettslinje-vitnemål? Hvilke linjer krever kjemi i tillegg til fysikk og realfagsmatte? Mvh! Lenke til kommentar
Verktoya Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 ikke som jeg vet om, men kansje det fines i noen høyere slags studier Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Hei! Hvis jeg tar fysikk og r-1-matte som privatist, mens jeg går musikklinjen/idrett, vil jeg da søke med realfagsvitnemål, eller musikk/idrettslinje-vitnemål? Hvilke linjer krever kjemi i tillegg til fysikk og realfagsmatte? Mvh! Så vidt jeg vet er det ikke noe problem å ha fag fra andre studieprogram på vitnemålet, så du kan vel ha disse karakterene på ditt vanlige vitnemål og søke med det. Linjene som krever R1+FY1+KJ1+2 er farmasi, medisin og odontologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå