Morten Ellingsen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Blomsterpiken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har ikke mye greie på portrettfoto, men liker det jeg ser her - skarphet, lys og hudtoner er flott. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tror du må utvide reportoaret ditt til portretter etter dette! Må jo være et veeeeldig bra første forsøk dette! God positur og ikke minst et fint uttrykk som du har fanget! Liker begge versjoner like godt! God 4'er (slik at du har noe å gå på).... Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hjerteformen som framkommer gjennom hender og skuldre fungerer godt synes jeg. Ansiktet er uttrykksfullt og sørgmodig. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ikke akkurat en sjanger jeg har kunskap om... Men det tekniske ser jo bra ut. V 2 var desidert mest spennende. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det eneste råd jeg kan komme med er - Fortsett med dette Her stemmer alt - så langt jeg kan se. Flott, dempet lys, flott og dyktig modell, perfekte farger og perfekt fokus..... 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ingen kommentar og du veit hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Det eneste råd jeg kan komme med er - Fortsett med dette Her stemmer alt - så langt jeg kan se. Flott, dempet lys, flott og dyktig modell, perfekte farger og perfekt fokus..... Hyggelig å høre fra en som har prøvd en del selv. Takk for kommentaren Wasco. Ingen kommentar og du veit hvorfor. Nå ble jeg overrasket Thore. Var helt sikker på at du ville finne noen svake punkter. Takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Takk til dere som kikket innom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg