Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp - Erotisk valentinsgave

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det snart valentinsdag, og jeg vil i den anledning gi jenta mi noe spesielt.

Noe som vet om noe? Jeg tenker at det er noe som skal gi henne nytelse, men kan også være noe som gir begge to nytelse.

Jeg fant en sann vibrator ting jeg fester på tunga, som jeg bruker mens jeg slikker ho. Den hadde vært perfekt, men ble litt dyr.

Det hadde også vært morro med noe slags "spill", eller lignede.

Gave for rundt 200kr.

:)

Postet av anonym: 348a66528867f162176994de06f98212

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på Europris og kjøp 20m med mykt tau som du klipper i passelige lengder på 5 meter. Kjøp gjerne to, hvor du beholder nr to i normallengde eller klipper det i to. Svi deretter av tuppene med en lighter og bruk elektrikerteip på tuppen for å gjøre den holdbar og ufarlig(riper ikke huden). Resten av budsjettet bruker du på isterningsposer, og den billigste typen hvite stearinlys du klarer å finne(disse har lavest smeltetemperatur).

Begynn med massasje og bruk tingene slik det faller deg naturlig. Bruk øyenbind(på henne). Husk å forbered isbitene med å legge de i fryseren minst 24 timer før kvelden :)

Lenke til kommentar

Folkens, jeg tenker bare en liten gave jeg kan gi ho. Ingen av oss har brukt slike leketøy før, så i hvertfall i starten må det ikke være for stort.

Hvordan fungerer slike penisringer?

Jeg kan også fortelle at ho går på p-piller, så jeg trenger ingen kondomer! :)

Postet av anonym: 348a66528867f162176994de06f98212

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...