ffklover Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei. Jeg går 2BYA, har gått 1TPA og 1BYA. Har egentlig ikke lyst til og bli noe innen byggebransjen for og være helt ærlig. Kan jeg gå påbygg 3vgs? Hva jobber kan jeg få etter det? Takker for alle svar : )) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er det praktiske jobber du vil ha eller er det mer teoretiske?? Hvis det siste så vil vel teknisk høyskole være veien og gå etter at du har fullført det andre. Lenke til kommentar
ffklover Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Er det praktiske jobber du vil ha eller er det mer teoretiske?? Hvis det siste så vil vel teknisk høyskole være veien og gå etter at du har fullført det andre. Er vel mer teoretiske : p Hvor mange år er det på teknisk høyskole da? Er det praktiske jobber du vil ha eller er det mer teoretiske?? Hvis det siste så vil vel teknisk høyskole være veien og gå etter at du har fullført det andre. Er vel mer teoretiske : p Hvor mange år er det på teknisk høyskole da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg mener det er litt avhengig av studie, men jeg antar at du kan finne noe mer håndfast hvis du sjekker ut f.eks Høgskolen i Gjøvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå