Gå til innhold

Arbeidslaptop t ca 5000kr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vanskelig å garantere kvalitetet, men ut hva jeg finner på google ser det ut som ASUS A53E 15.6" HDCore i3-2330M,6GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,BT,W7 Home gjør det veldig bra. Nå er den nok heller mere for hjemmebruk en bedrift, men det er fulgt mulig den holder i over 2 år før delene ryker.

En SSD disk på den maskinen, så ville den vært super god en del år frem også.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg fant ved å gjennomføre et kjapt søk på Komplett.no så virker det som denne kan være det beste valget, i allefall med den tilbudsprisen som er nå: HP G6-1215

Den er aldeles ikke noe fin maskin, og det er HP, som ikke akkurat er kjent for den beste holdbarheten på markedet, men om du er ute etter best mulig ytelse i forhold til prisen, så tror jeg nok denne maskinen vil være et bra valg.

Ikke noe særlig til tung gaming, men god til vanlig nettbruk og sånt.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=660019

Ikke det siste, men definitivt det mest pålitelige til denne prisen.

Vista er ikke akkurat noe man vil ha på maskinen sin da...

Endret av JTBringe
Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil påspandert meg 500 kr til. Da får du:

http://www.dustinhome.no/asus-k53sv-ci5-24-6gb-750-gt540m-156-w7hp/product/5010618834?csref=Prisjamforelse_Prisjakt_1007

Det finnes mange allroundere i denne prisklassen, men ikke like mange som kan levere kjøling på linje med Asus K53SV. Kombinasjonen i5-prosessor og GT 540M er god for 15,6" til denne prisen, men K53SV hever seg over konkurrentene med suveren kjøling og god byggekvalitet (aluminium). Som praktisk talt alle PCer under 7000 kr er skjermen ikke blandt de beste, men ønsker du kraft og kjøling til en billig penge er dette absolutt din hest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...