Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg får blåskjermer med Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Office i5 fra komplett.no med windows 7 installert. I dag har jeg begynt å få blåskjermer med et par timers mellomrom. Jeg lastet ned BlueScreenView og under caused by driver står det: SYMDS64.SYS

Jeg regner med at denne driveren har noe med Norton å gjøre etter et kjapt men ikke helt entydig google-søk. Burde mitt neste steg være å re-installere antivirusprogrammet?

Endret av onkeljubalong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en Office i5 fra komplett.no med windows 7 installert. I dag har jeg begynt å få blåskjermer med et par timers mellomrom. Jeg lastet ned BlueScreenView og under caused by driver står det: SYMDS64.SYS

Jeg regner med at denne driveren har noe med Norton å gjøre etter et kjapt men ikke helt entydig google-søk. Burde mitt neste steg være å re-installere antivirusprogrammet?

Hei!

Hvorfor ikke benytte windows eget essentials virus program?

http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows/products/security-essentials

Lenke til kommentar

Jeg avinstallerte Norton, og blåskjermene kom typ enda oftere. Spotify sa noe om at det ikke kunne starte pga. en mulig virusinfeksjon(!), men jeg kjørte en full scan med Windows Essentials, og jeg fant ingenting.

Sist blåskjerm var pga. C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe. Hvis dette fortsetter må jeg vel bare formatere og installere Windows 7 på nytt igjen. Grr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...