onkeljubalong Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Hei, jeg har en Office i5 fra komplett.no med windows 7 installert. I dag har jeg begynt å få blåskjermer med et par timers mellomrom. Jeg lastet ned BlueScreenView og under caused by driver står det: SYMDS64.SYS Jeg regner med at denne driveren har noe med Norton å gjøre etter et kjapt men ikke helt entydig google-søk. Burde mitt neste steg være å re-installere antivirusprogrammet? Endret 30. januar 2012 av onkeljubalong Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Eller avinnstallere og erstatte med noe som ikke forårsaker blåskjermer. Men det kan være at Norton innstallasjonen din er skadet så en reinnstallasjon er nok greit og begynne med. Hvis det ikke hjelper så fjern dritten og bruk et annet AV. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei, jeg har en Office i5 fra komplett.no med windows 7 installert. I dag har jeg begynt å få blåskjermer med et par timers mellomrom. Jeg lastet ned BlueScreenView og under caused by driver står det: SYMDS64.SYS Jeg regner med at denne driveren har noe med Norton å gjøre etter et kjapt men ikke helt entydig google-søk. Burde mitt neste steg være å re-installere antivirusprogrammet? Hei! Hvorfor ikke benytte windows eget essentials virus program? http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows/products/security-essentials Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 kjapt søk på ggole.no/com http://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/Corrupt-SYMDS64-SYS-Windows-7-Startup-Repair-Day-2/td-p/438440 Svar = det vidarkri sier. Avinstaller lorten og innstaller annen Antivirus programvare Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg avinstallerte Norton, og blåskjermene kom typ enda oftere. Spotify sa noe om at det ikke kunne starte pga. en mulig virusinfeksjon(!), men jeg kjørte en full scan med Windows Essentials, og jeg fant ingenting. Sist blåskjerm var pga. C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe. Hvis dette fortsetter må jeg vel bare formatere og installere Windows 7 på nytt igjen. Grr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå