Snabbus Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har en liten tass på vei, så hobbyrommet mitt blir nå bygd om til barnerom i stedet. Da ryker like gjerne maskinen min også, til fordel for en gaminglaptop. Det jeg trenger litt hjelp til er å sette en pris på oppsettet mitt. Ble bygd for tre år siden nå i sommer, og mer eller mindre ingen av delene er listet med pris hos komplett lenger. Har prøvd å titte litt rundt, men må innrømme jeg ikke er helt proff på dette. Var en venn som skrudde den sammen for meg den gangen. o Antec Three Hundred Midi Tower o AMD 790FX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 4xPCI-Ex(2.0)x16 o 2stk WD Caviar GreenPower 1TB harddisker o Corsair Dominator DHX+ DDR3 1866MHz 6GB o GeForce GTX 285 1GB o AMD Phenom II X4 955, Quad Core, 3,2Ghz, 8MB o Silver Power SP-S850, 850W PSU o LG Blu-Ray-brenner GGW-H20L Trur det skulle være det. Vil si at maskinen er i veldig god stand. Den har stått rolig og skjermet hele tiden. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kabinett: 200 Hovedkort: 300 Disker: 250 pr stk. RAM: 400 GFX: 600 CPU: 500 PSU: 400 Blu-Ray: 350 3250,- Ville sagt rundt 3000,-. For det første er den faktisk 3 år gammel, ingen garantier gjelder lenger, og skjer det noe, må det reklameres. Uansett om den ikke er brukt, eller er pent brukt eller tatt vare på etter alle kunstens regler, så er 3 år gammelt utstyr utdatert. Derfor vil du aldri kunne få igjen pengene dine for dette. Det som ville lønne seg er å prøve å legge den ut på finn.no for den prisen du kanskje vil se for deg at du vil ha for den, men realistisk sett vil du aldri klare å få igjen pengene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå