Helgis22 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Heisann! Jeg har bestillt sydentur nå 2 år på rad. Da har jeg alltid truffet på folk som har betalt langt mindre og dessuten har bedre hotell?!?! Dette er jeg lei av. Trenger tips hvordan jeg skal fikse den billigste reisen, hehe. Vi blir muligens maks 3 stk som reiser og reisemålet er Rhodos! Trenger alle tips her! F.eks... må det bli Restplasser? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vet ikke når du/dere drar men prisene synker og stiger heletiden. Det er selvfølgelig billig med restplasser men det kan fort hende dere ikke får tak i noe og du får ingen sydentur... Lenke til kommentar
Helgis22 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Åja.. Leit om vi ender opp uten noen reise :\ Men finnes det f.eks. noen nettsider som kan ordne med billigere reiser enn Ving & co? utenlandske kanskje? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Om det ikke er høysesong så er det lettere å få restplasser på gode hoteller. Ellers så kan det hende at det er spesielle kampanjer god til i forveien som de har kastet seg på. Det er gjerne for bestilling av sommerferie før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå