Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor viser enda en gang at de ikke vil ha kunder

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Telenor/Online abonnement i snart 10 år, og har vært fornøyd med linjene i alle år, både på modem, ISDN og siste 2 år bredbånd. Men prisene har alltid vært forferdelige, så nå er det SLUTT!!

Jeg har i dag ADSL 1024/256 m/fri nedlasting og betaler for det nesten 750.- mnd, men går nå over til NGT hvor jeg gjennom bedriftsavtale får 2048/640 for 498.- :D:D Telenor er rett og slett for grådige :evil::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom ngt ikke kan levere delta 2000 her, så betiller jeg heller 2mbps fra kvalito når bindingstida hos telenor er over. Har vel igjen knapt en måned..

Spørs bare når abonnements tida hos tn begynte, tok bare 2 mnd fra jeg bestillte til vi fikk linja da.. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
hm..en montør skulle komme i dag. *igjen* men...Mr Lyse sitter hjemme å venter på en montør enda.... :-?

* Finne frem TV2 Hjelper deg / FBI *

et balltree funker bedre

btw, hvordan er ngt angående kundeservice pluss pluss..

vil gjerne være helt sikker på at jeg ikke gjør noe dumt ved å bytte til ngt.

Lenke til kommentar
hm..en montør skulle komme i dag. *igjen* men...Mr Lyse sitter hjemme å venter på en montør enda.... :-?

* Finne frem TV2 Hjelper deg / FBI *

et balltree funker bedre

btw, hvordan er ngt angående kundeservice pluss pluss..

vil gjerne være helt sikker på at jeg ikke gjør noe dumt ved å bytte til ngt.

Har sett en del tråder på NGT's kundeservice i det siste. Søk litt så finner du. Inntrykket mitt etter å ha lest dem er at NGTs kundeservice er på nedtur....men har ingen erfaringmed NGT kundeservice selv dog.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ADSL skulle være oppkoblet innen den 4'de står det på bestillingen vår, men lyste DSL lampa igår? NEI! Ringte til Bravida (som skulle fikse sentralgreiene) men de fant ingen bestilling. Ringte til Telenor som Kvalito går igjennom, men de kunne ikke hjelpe. Ringte til Kvalito som sa de ikke kunne gjøre noe før imorgen.

Kan ikke kjefte for mye på Kvalito her siden de er ikke direkte ansvarlig for at bravida aldri får ræva i gir. De sa også det kunne gå en dag å få fikset opp i sentralen (altså om det skulle være koblet opp den 4'de funker det kanskje ikke før den 5'te)

Lenke til kommentar

I går ringte kvalito og forklarte Telenor hadde GLEMT å aktivere linja. De sa da de skal aktivere denne den 10'ende (altså imorgen). Nå er det bare å vente og se om den grønne DSL lampa lyser imorgen når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg begynner å bli rimelig lei av dette her :(

Lenke til kommentar
Og i dag fikk vi vite at de ikke kunne levere ADSL, med mindre de gjorde x og x og det kostet x og x.

Just gotta love that system. :D  

Inne i tredje uken nå og ingen fremgang  :woot:

Det Ueland sier er vi var visst på en utgjevningskabel (som de brukte 1 mnd å finne ut) t.o.m telemontøren som kobla opp den første telefonlinja visste ikke det. Nå måtte vi betale 650,- for montør pluss 75,- mer i måneden for en "ren linje"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...