Børre Eirik Helgerud Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Et vår minne fra ifjor! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt tidlig om morgenen når sola stod lavt og tranene kom flygende innover Hornborgasjøen i Sverige! Lyset var fantastisk! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Flott dette Børre kan underskrive på det fine lyset. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Herlig minne, fugl og lys!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Et bra og skarpt bilde av tranen. Godt lys og gode farger! Liker kompen! God 4'er! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Veldig fint. Interessant fugl, vakkert lys, god plassering i billedflaten. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Nydelig lys og en skarp og fin trane.En god komp, men litt lenger lukkertid og dermed bevegelse i vingespissene hadde løftet bilde selv om det er lite igjen og løfte på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg