Gå til innhold

En minecraft quiz ink map download!


Anbefalte innlegg

En kompis og jeg har akurat startet med å lage maps for all og en hver, og tenkte at dette var en god plass for å få feedsback ect.

 

Så hvis noen hadde villet testet ut denne mapen/worlden:

 

http://www.minecraftforum.net/topic/984243-minecraft-quiz-dont-wreck-your-car-when-you-fail/

 

For dette er for første map, så må nesten vite om dette er vert og evt forsette med, og om hva vi må gjøre bedre

 

BILDE:

 

post-197169-0-69223300-1327876636_thumb.png

 

Planer for Fremtiden: (oppdateres helkontinuerlig, glad for tips)

 

1. lage byer med mini oppdrag inni, og til slutt blir det en quiz om ting som var i byene, og ting som skjedde i byene.

 

2. flere quizer

Endret av igxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ehhh, faktisk 0 visninger og ikke et feedback. Er det ingen som er interisert i å teste den ut, trenger faktisk feedback.

 

Kan faktisk røpe at dette bare er en liten forsmak på hva dere har i vente hvis dette blir en liten suksess.

 

Hvis noen lurer på noen er jeg klar til å hjelpe dere ;)

Endret av igxx
Lenke til kommentar

hmm, kan godt teste den. Skal vi gjøre oppdrag? Eller er det bare at vi skal svare på spørsmål?

 

I denne er det kun en quiz med poengsum, men hvis dette blir en suksess, blir det mye større, da blir det adventure + quiz ++++

 

PS: setter veldig pris på at du tester den ut ;) og hvis du vil skrive en kort kommentar og en rating og feedbacks blir jeg virkelig glad. trenger dette slik at vi kan lage ortelige brae maps til dere =)

 

u rock! :new_woot:

Lenke til kommentar

IKKE EN PERSON SOM GREIER Å FÅ FINGEREN UT AV KJÆFTEN OG FAKTISK SKRIVE 1 ORD OM MAPPEN?!?!

 

Hvis noen her vil være beta testerene på vår ny map er det bare nevne at de er interisert, helst hvis det er 2 personer, siden den er utgangpunktlig en co-op map

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...