igxx Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) En kompis og jeg har akurat startet med å lage maps for all og en hver, og tenkte at dette var en god plass for å få feedsback ect. Så hvis noen hadde villet testet ut denne mapen/worlden: http://www.minecraftforum.net/topic/984243-minecraft-quiz-dont-wreck-your-car-when-you-fail/ For dette er for første map, så må nesten vite om dette er vert og evt forsette med, og om hva vi må gjøre bedre BILDE: Planer for Fremtiden: (oppdateres helkontinuerlig, glad for tips) 1. lage byer med mini oppdrag inni, og til slutt blir det en quiz om ting som var i byene, og ting som skjedde i byene. 2. flere quizer Endret 30. januar 2012 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) ehhh, faktisk 0 visninger og ikke et feedback. Er det ingen som er interisert i å teste den ut, trenger faktisk feedback. Kan faktisk røpe at dette bare er en liten forsmak på hva dere har i vente hvis dette blir en liten suksess. Hvis noen lurer på noen er jeg klar til å hjelpe dere Endret 30. januar 2012 av igxx Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hmm, kan godt teste den. Skal vi gjøre oppdrag? Eller er det bare at vi skal svare på spørsmål? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 hmm, kan godt teste den. Skal vi gjøre oppdrag? Eller er det bare at vi skal svare på spørsmål? I denne er det kun en quiz med poengsum, men hvis dette blir en suksess, blir det mye større, da blir det adventure + quiz ++++ PS: setter veldig pris på at du tester den ut og hvis du vil skrive en kort kommentar og en rating og feedbacks blir jeg virkelig glad. trenger dette slik at vi kan lage ortelige brae maps til dere =) u rock! Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Laster den ned nå uuups, Jeg må vel ha Winrar for denne? Endret 30. januar 2012 av Feqzz Lenke til kommentar
igxx Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Laster den ned nå uuups, Jeg må vel ha Winrar for denne? du kan vell bruke winrar, og 99% av alle som geimer eller bare generelt har winrar siden det er gratis. Har du fått testet mapen ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 jaaaaa.. det virkelig 0 respons, vi har ikke fått 1 respons en gang ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 IKKE EN PERSON SOM GREIER Å FÅ FINGEREN UT AV KJÆFTEN OG FAKTISK SKRIVE 1 ORD OM MAPPEN?!?! Hvis noen her vil være beta testerene på vår ny map er det bare nevne at de er interisert, helst hvis det er 2 personer, siden den er utgangpunktlig en co-op map Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå