Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utenlandske vs norske kvinner. En gang til om forskjell...

Anbefalte innlegg

Man selger ikke kroppen sin for penger. Så langt ned hadde nok ikke jeg sunket samme hvor fattig jeg hadde vært.

Og det finnes nok to forskjellige grunner til at menn velger utenlandske kvinner(thailand,filipinene, russland etc).

endten er det fordi han er så stygg at ingen norsk dame ville tatt i han med vernehansker en gang.

At du er imot prostitusjon er greit. Men du virker som en naiv og bortskjemt jente, uten livserfaring. Selger ikke kroppen for penger! For det første, det er ikke bare penger som er prostitusjon! Alle økonomiske fordeler (eks. gaver, middager, drinker, reiser, o.l.), er også prostitusjon! Og de damer som søker ektefeller med mye penger/eiendom, høy sosial status og eller eventuell makt, er vel i samme katogeri! Så da er det vel ganske mange norske damer som også er prostituerte. Kanskje også du!

Tviler på om du, som ei ungjente (og hunkjønn), vet hvorfor menn velger utenlandske damer. Lytt heller til hva men sier og hvorfor de gjør det! Men noe stikkord kan være. Bortskjemte, kravstore, feite og lite atraktive, m.m. Men, det kan også være tilfeldigheter, som avgjør valget.

Hvis du ikke hadde jobb (eller jobb, som ga nok utkomme), så du ikke hadde penger til mat og klær, regner jeg med at også du hadde tatt imot penger for å livnære deg.

Jeg kan vel innrømme det at jeg tok litt hardt i da jeg skrev det var kun to grunner. Men jeg står fortsatt på poenget mitt men velger å si "de fleste" i stedenfor.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke alltid har hatt det så fint som jeg har det nå.

Jeg har gått skole og jobbet helg/kveld og samboeren jobbet for minstelønn med ett lite barn å forsørge. Det har vært så ille til tider at vi har måtte velge mellom å betale barnehage- eller strømregning. Så ikke kom her å kall meg bortskjemt. Jeg har nok også mer livserfaring enn de fleste på min alder!

Og prostutisjon har ALDRI vært i mine tanker!

Og om du siktet til meg når du skrev at damer som søker ektefeller med mye penger/eiendom etc. stiller likt med prostutierte. Jeg vil bare ha en som er lik meg og ikke begrenser mine ønsker og opplevelser. Jeg vil ha en som har mulighet til å ha samme livstil som meg når jeg er ferdig med høgskole utdanningen min.

Når jeg siktet til det med "lite penger", så mente jeg ingen penger, eller langt under "fattigdomsgrensa"! Det du beskriver, med valg av hva en må/kan betale, er ikke fattigdom. Da er du bare i en situasjon som folk flest har vært i. Det virker da som om du hadde tak over hodet, hadde barn i barnehage, hadde muliget til å gå på skole og hadde sikkert mat også. Selv i Norge finnes dem, som ikke har så bra med penger. Og det er vel ikke alle prostituerte i Norge, som er så privilgerte som oss norske. Så for noen, er det en dyd av nødvedighet.

Jeg siktet til alle damer, som er i sammen med en kjæreste/ektefelle fordi de får, har fått, (eller forventer å få) økonomiske (eller andre) fordeler. Om du er en av dem, vet ikke jeg.

Jeg har alltid hatt tak over hodet. Og ja min hustand har vært langt under fattigdomsgrensa. Men vi har stått på og jobbet hardt(uten å skrevet med beina). Så jeg vil ikke kalle meg selv bortskjemt å naiv!

prostutiert norsk eller ikke norsk, det finnes andre løsninger. Kanskje noe hardere enn å være løsaktig og ligge på ryggen. Men det føles mye bedre når man har jobbet seg opp og frem på ordentlig vis.

Det finnes vel nok av de damene også. Og ja, det er nok ganske feil om de ikke har mulighet til å gi det samme tilbake. Man kan ikke alltid leve på et vakkert utseende ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt tak over hodet. Og ja min hustand har vært langt under fattigdomsgrensa. Men vi har stått på og jobbet hardt(uten å skrevet med beina). Så jeg vil ikke kalle meg selv bortskjemt å naiv!

prostutiert norsk eller ikke norsk, det finnes andre løsninger. Kanskje noe hardere enn å være løsaktig og ligge på ryggen. Men det føles mye bedre når man har jobbet seg opp og frem på ordentlig vis.

Det finnes vel nok av de damene også. Og ja, det er nok ganske feil om de ikke har mulighet til å gi det samme tilbake. Man kan ikke alltid leve på et vakkert utseende ;)

Jeg mener fremdeles at du er naiv. Du ser ned på prostituerte, men de fleste prostituerte i Norge og utlandet er ikke norske statsborgere, med mulighet for statlig underhold, eller tilfredstillende underhold. Og har de ikke jobb og inntekt, er det en mulig levevei.

Du svarer at du alltid har hatt "tak over hodet" og da formoder jeg at du har leid, eller eid boligen! Du har hatt råd til å gå på skole, Videregående og nå på en høyskole! Du har hatt jobb! Alt dette, tyder på at du ikke har vært i samme situasjon, som flertallet av prostituerte i Norge og i utlandet! Flere av dem underholder også andre familiemedlemmer (foreldere, brødere, søstere, m.m., som også er uten jobb).

Selv om mange norske sosialklienter og langtidsledige (samt noen pensjonister), i dagens Norge kan ha det vanskelig. Kan disse ikke samenlignes med dem, som virkelig er fattige her i verden. Til og med i Norge, er det folk som faller utenfor NAV systemet og ufrivillig havner på gata av ulike årsaker. Og uten familie/venner/kjærester, som kan eller vil stile opp, er ikke valgene mange.

På grun av "velstand" i Skandinavia, kommer både prostituerte og seriøse jobbsøkere hit. Mange av disse jobbsøkerene, håper på jobb hvor de kan livnære seg selv (og muligens familie). Men grunnet språkproblemer, feil, eller manglende kompetanse, kan dette bli vanskelig. Noen av dem har ikke "hellet med seg" og gir opp. Har de ikke penger til livsopphold/hjemmreise, må de stjele, eller prostituere seg for å leve. I den forbindelse vet jeg også om mannlige jobbsøkere (fra nordeuropa), som har solgt eiendeler for å finansiere en biltur til Norge, i håp om sommerjobb. Noen av dem har endt opp som kriminelle, for å finansiere tilbaketuren, grunnet manglende jobber/inntjening. (Dette fortalt a deres landsmenn, med fast jobb i Norge) Så alt er ikke like rosenrødt, som du tror. Har en ikke penger til daglig mat og annet nødvendig livsopphold, så blir folk desperate. Flere steder i verden, dreper folk for en gjenstand/penge, verdt 10 kr.

Det er mange grunner til at folk prostiuerer seg (menn og kvinner)! Det er flere der "ute", enn luksus prostiuterte og de som prostituerer seg av makelighets hensyn. Blandt annet studenter (og andre) som "sper på innkomme", for å ha et anstendig liv. Men de fleste prostituerte er ikke i den situasjonen!

Og for meg er er kvinner som mottar gaver, reiser, gratis middager/drinker og senere "betaler" med selskap/sex, i samme kategori. Enten de kaller seg kjærster/venner, eller ikke!

De fleste norske damer sier offentlig, at penger/status ikke har noe å bety, for valg av kjæreste/livspartner. Men tjener vedkommende mann for lite (nivåene varrierer, avhengig av krav) og eller ikke har tilfredstillende status/makt, er partneren uaktuell. Og da er også disse kvinnene prostituerte. Så det er ganske mange kvinner som prostiturer seg, i en eller annen form. Jeg ser ikke ned på noen av dem, av den grunn.

Men jeg forstår at du en en av de få, som aldri har mottatt noe penger/verdi/tjenester, fra sexpartnere/kjærester, uten alltid å ha betalt tilbake tilsvarende og da er ikke sex medregnet.

Lenke til kommentar

Det her blir bare for dumt!

Jeg skulle gjerne fortalt deg alt om hvor lite penger og hvor ille det har vært til tider pga økonomien. Men jeg gidder ikke.

Poenget er at man kan gjøre noe ut av enhver situasjon uten å prostituere seg!

Og hvis disse dame(og mennene) har det så grusomt som du sier,

og ikke har noen penger. Så vidt jeg vet er det fult mulig å søke asyl i Norge, da har de også rett på økonomisk støtte. Da har de hvertfall noe :) Men så er det slik at mange er ofre for trafficking, disse er det synd på. De visste nok ikke hva de begidde seg ut. Men for alle andre finnes det andre muligheter!

Hvordan kan du si at kvinner som setter krav til hva slags mann hun ønsker er prosituert?

Da tror jeg etter ditt syn at alle kvinner er prostituerte. Med unntak av de stygge med dårlig selvtillit som tar det første og beste de finner.

Skal ikke nekte for at jeg ikke har mottatt gaver uten å gi noe tilbake, jeg har jo bursdag en gang i året som alle andre :)

Jeg har sikkert fått gaver andre dager også, men jeg vil gjerne gi noe til gjengjeld. Jeg vil ikke bli oppvartet av en mann som jeg ikke kan gi noe annet enn sex tilbake til. Jeg vil ikke være sammen med noen som har mulighet til å ha en mye bedre livstil enn jeg kan ha alene.

Vi lever i et samfunn hvor det blir mer og mer fokus på individer. Så hvorfor være avhengig av noen andre for å ha den livstilen man ønsker når man kan jobbe seg opp og få den selv?

Lenke til kommentar
Det finnes jo ekteskapskontrakt for slike tilfeller.

Ja, men hvor mange kvinner vil underskrive en slik istedenfor å syte om hvor "hjerteløs" du er som tror at hun er ute etter pengene dine?

Er det greit hvis jeg vil si at det er menn som generelt sett ikke verdt det? Det tror jeg ikke.

Det er helt greit.

Kanskje er det nok å skille på kvinner hele tid og er på tide å se på seg? Hvor mange av dere er alkoholiker, narkomaner, kriminelle, bortskjemte mammas gutter som selv ikke vet hva de ønsker i livet og venter på prinsesse?

Ja mange menn har rusproblemer (i forskjellige former), er kriminelle eller er bortskjemte (jeg skal ikke legge skjul på at jeg er bortskjemt, noe som ikke er overraskende i og med at jeg er den yngste av fem søsken).

Mange kvinner synes forøvrig kriminelle (som ofte har rusproblemer) og andre "slemme gutter" er attraktive og at menn som går til jobb og kommer hjem til fast tid (og som ikke ruser seg) er kjedelige, kan det hende at kvinners oppførsel faktisk oppfordrer menn til risikofylt atferd (som menn i utgangspunktet fra naturens side har lettere å ty til enn kvinner)?

Finn seg en som ikke er middagshore, hva er problemet?

Hvordan kan man vite dette på første date? Om en mann er dum nok til å ikke forlange 50/50 deling på middagsregningen burde han ihvertfall få noe igjen for betalingen.

Alle vil passere 30 en gang. Og hva? Slutter livet etter 30?

Nei, men kvinner slutter generelt sett å være attraktive.

Unnskyld, men hvor gammelt er du selv, hvis det er ikke hemmelig?

23 år, ikke at det har så mye å si uansett siden jeg er mann og utseendet teller mindre for kvinner enn menn.

Og hva skal man gjøre med de over 30, overvektige, stygge? Skyte som unødvendige?

De kan ha sex med/være sammen med andre i samme situasjon (om de da ikke er menn med høy sosial status, mye makt/penger som lett kan ha seg med ungre vakre kvinner).

Er du sikkert?

Ja.

Og hva? Skulle de takke ja til hvem som helst - alkoholik, narkoman, agressiv egoistisk idiot som klarer å tenke bare på seg selv, voksen mammas gutt, for eksempel?

Ja, det ligner mye på hvordan mange tenker og oppfører seg i mitt land. Å gifte seg med hvem som helst bare for å ha mann!

Mange kvinner liker jo slike menn (se over) om de velger å være sammen med dem er jo det deres problem.

Mange kvinner (ihvertfall i Norge) avskyr jo "snille menn" (etter kvinners mening kjedelige tapere) som drar på jobb og ikke ruser seg.

Ikke for å fornærme deg, men om du har ikke vært god nok til noen, så bør du kanskje tenke hvorfor? Og ikke skylde på penger og at "hun ville ha en rik en", vi kvinner kan si "du er ikke rik nok" men tenke egentlig "du er dumt og totalt uattraktiv". Men det er jo normalt, mange sier jo ikke hva de egentlig tenker rett i ansikt.

Jeg skriver ikke om meg selv i denne tråden, om jeg gjorde det ville jeg ha sagt ifra. :whistle:

Er ikke det typisk.

Sutre og klage over slemme norske kvinner mens man selv er den dominate som tyr til vold.

Enkelte er noen psykopatiske jævler og skulle vært alene eller hatt en svært dominant kone/samboer.

Men jeg tror neppe noen norske hvinner hadde funnet seg å bli slått.

Det kommer an på hvem de blir slått av, kvinner liker drittsekker og siden voldelige menn er drittsekker liker kvinner disse.

Kvinner synes generelt sett alle sosiopatiske karaktrekk er tiltrekkende, bare se på all den oppmerksomheten Ted Bundy fikk.

Et betydelig mindretall av kvinner liker også ifølge undersøkelser jeg har sett røff sex (kveling, slag med flat hånd i ansiktet etc) og siden det sikkert er endel som lyver selv i slike anonyme spørreundersøkelser er nok antallet høyere enn det undersøkelsen antyder.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne fortalt deg alt om hvor lite penger og hvor ille det har vært til tider pga økonomien. Men jeg gidder ikke.

og ikke har noen penger. Så vidt jeg vet er det fult mulig å søke asyl i Norge, da har de også rett på økonomisk støtte. Da har de hvertfall noe :) Men så er det slik at mange er ofre for trafficking, disse er det synd på. De visste nok ikke hva de begidde seg ut. Men for alle andre finnes det andre muligheter!

Hvordan kan du si at kvinner som setter krav til hva slags mann hun ønsker er prosituert?

Da tror jeg etter ditt syn at alle kvinner er prostituerte. Med unntak av de stygge med dårlig selvtillit som tar det første og beste de finner.

Skal ikke nekte for at jeg ikke har mottatt gaver uten å gi noe tilbake, jeg har jo bursdag en gang i året som alle andre :)

Jeg har sikkert fått gaver andre dager også, men jeg vil gjerne gi noe til gjengjeld. Jeg vil ikke bli oppvartet av en mann som jeg ikke kan gi noe annet enn sex tilbake til. Jeg vil ikke være sammen med noen som har mulighet til å ha en mye bedre livstil enn jeg kan ha alene.

Vi lever i et samfunn hvor det blir mer og mer fokus på individer. Så hvorfor være avhengig av noen andre for å ha den livstilen man ønsker når man kan jobbe seg opp og få den selv?

Dette viser hvor naiv og bortskjemt du er! Du har aldri vært i slike situasjoner, jeg har nevt tidligere og heller ikke innsikt i slike probler. Men du uttaler deg friskt og påstålig. Bra at du har unngått det, men det forhindrer ikke virkeligheten.

Angående kvinner og krav. Les hva jeg skriver! Slik du persenterer det, blir det feil. Mitt påeng er ikke, at alle kvinner er prostituerte. Men skal en være så fordømmende og skråsikker som deg, vil jeg sette dette "på spissen". "Den ene tjenesten er den andre verdt". Og det er ok., i mine øyne. :) Og til din opplysning, det er kvinner som jakter på; penger, ære og berømmelse, m.m. Det er ikke alle, som alene klarer å de krav (les drømmer) de ønsker seg. Tross din naivitet, så er ikke alle født med samme egenskaper og evner. Dermed kan ikke alle bli, eller få, det de ønsker! Noen vil alltid være nederst på "stigen".

Du forsvarer deg med, at hvis det var så dårlig med de som kom hit, så kunne de søke om asyl. Må vist gi deg det med "teskjer". De som kommer hit som prostituerte, er allerede "bundet opp", på enn eller annen måte i "traficing"/prostitusjon. Fordi de ikke hadde penger til å betale selv. Så enten er de lurt avgårde, med løfte om en seriøs jobb, eller så er de allerede i kloa på kjeltringene. Og andre som kommer for egne sammenraskede penger går tom for penger, lenge før de får vite om NAV. Og før NAV "får ut fingern" til å hjelpe dem. Hva da? Tviler på om du noensinne har vært i slike vanskelige situasjoner, selv om du har hatt dårlig råd. Du nevner heller ikke de norske, som av en eller annen grunn har det dårlig og faller utenfor NAV systemet.

Når det gjelder gaver du har mottatt til bursdager, så er det vel ikke det jeg siker til. Forutsatt at disse gavene ikke var vesentlig dyrere, enn de du ga tilbake. Men det holder ikke, at du "gjerne VIL (så, det er bare et ønske) gi noe til gjengjeld"! Tja, hva da? Sex, eller gaver i samme prisklasse?

Du har også kommet med flere bastante påstander, som du heller ikke har svart rasjonellt på. Bl.a. en fordømmelse av menn, som finner seg utenlandske kvinner! Din begrunnelse er for unyangsert, fordømmende og tyder på uvidenhet. Men det er muligens en poppulær "snakkis" blandt norske kvinner. Som en forklaring på hvorfor de og bekjente, sitter aleine. Og ikke går i seg selv som grunn til, at "normale" norske menn velger slik de gjør. Flere og flere norske menn vil gjøre det samme, tror nå jeg.

Nei slutt å være så påstålig, om "ting" du ikke har peiling på og søk reell informasjon om folk og samfunn.

Lenke til kommentar

Prostitusjon henger langt nede på rangstigen, og har også gjort det i veldig, veldig mange år.

Men akkurat som er det ikke nødvendigvis så galt å kjøpe en prostituert, som det er å selge seg.

Det ligger vell delvis under at de som kjøper seg prostituerte sitter godt i det med penger, mens den prostituerte er den som blir utnyttet. Ingen kan tenke seg noen som vil sette seg i den situasjonen.

De som kan gjøre det, og er tilfreds med det: De er rett og slett geniale -> Man selger kroppen sin, som man har fått gratis, så mange ganger man vil, for mye penger.

I tillegg er det i dagens samfunn ingen dårlig behandling av dem, og det er egentlig bare kos, dersom du liker det.

Det negative stempelet vil dog bli sittende lenge.

Russere? Beklager, men dere er europas sårskorpe, midt på hælen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette viser hvor naiv og bortskjemt du er! Du har aldri vært i slike situasjoner, jeg har nevt tidligere og heller ikke innsikt i slike probler. Men du uttaler deg friskt og påstålig. Bra at du har unngått det, men det forhindrer ikke virkeligheten.

Angående kvinner og krav. Les hva jeg skriver! Slik du persenterer det, blir det feil. Mitt påeng er ikke, at alle kvinner er prostituerte. Men skal en være så fordømmende og skråsikker som deg, vil jeg sette dette "på spissen". "Den ene tjenesten er den andre verdt". Og det er ok., i mine øyne. :) Og til din opplysning, det er kvinner som jakter på; penger, ære og berømmelse, m.m. Det er ikke alle, som alene klarer å de krav (les drømmer) de ønsker seg. Tross din naivitet, så er ikke alle født med samme egenskaper og evner. Dermed kan ikke alle bli, eller få, det de ønsker! Noen vil alltid være nederst på "stigen".

Du forsvarer deg med, at hvis det var så dårlig med de som kom hit, så kunne de søke om asyl. Må vist gi deg det med "teskjer". De som kommer hit som prostituerte, er allerede "bundet opp", på enn eller annen måte i "traficing"/prostitusjon. Fordi de ikke hadde penger til å betale selv. Så enten er de lurt avgårde, med løfte om en seriøs jobb, eller så er de allerede i kloa på kjeltringene. Og andre som kommer for egne sammenraskede penger går tom for penger, lenge før de får vite om NAV. Og før NAV "får ut fingern" til å hjelpe dem. Hva da? Tviler på om du noensinne har vært i slike vanskelige situasjoner, selv om du har hatt dårlig råd. Du nevner heller ikke de norske, som av en eller annen grunn har det dårlig og faller utenfor NAV systemet.

Når det gjelder gaver du har mottatt til bursdager, så er det vel ikke det jeg siker til. Forutsatt at disse gavene ikke var vesentlig dyrere, enn de du ga tilbake. Men det holder ikke, at du "gjerne VIL (så, det er bare et ønske) gi noe til gjengjeld"! Tja, hva da? Sex, eller gaver i samme prisklasse?

Du har også kommet med flere bastante påstander, som du heller ikke har svart rasjonellt på. Bl.a. en fordømmelse av menn, som finner seg utenlandske kvinner! Din begrunnelse er for unyangsert, fordømmende og tyder på uvidenhet. Men det er muligens en poppulær "snakkis" blandt norske kvinner. Som en forklaring på hvorfor de og bekjente, sitter aleine. Og ikke går i seg selv som grunn til, at "normale" norske menn velger slik de gjør. Flere og flere norske menn vil gjøre det samme, tror nå jeg.

Nei slutt å være så påstålig, om "ting" du ikke har peiling på og søk reell informasjon om folk og samfunn.

Jada, kom med person angrep og øs ut om hvor bortskjemt og naiv jeg er.

Ut i fra måten du skriver på og holdningene dine virker jo du selv som en person som kunne vært over gjennomsnittet dominant ovenfor kona/dama/kjæresten og helst ei utenlandsk ei og sper på forholdet med å besøke noen av norges gatehorer i helgene.

Jeg skjønner godt at noen av disse kvinnene blir lurt ut i det gjennom trafficking, fordi de rett og slett ikke vet hva de går til, eller at familiene deres selger dem(dette har ikke du nevnt noe om tidligere, bare de som velger det selv fordi de har lite penger).

Det er ikke disse jeg ser ned på, de har ikke annet valg.

Men de som velger det av egen fri vilje derimot, fordi de trenger noen ekstra kroner. Det er lavmål! Greit nok at de har lite, men valget er der fortsatt.

De fleste tenker nok mer enn utseende når de velger seg partner. De fleste utenlandske damer som blir "importert" hit snakker ikke norsk, de snakker dårlig engelsk og har lite eller ingen utdanning. Joda, de sitter sikkert inne med mye kunnskap men i det norske samfunnet vil fremstå som dumme og lite opplyste mennesker.

Så de mennene som velger seg sånne damer gjør det nok fordi de ikke har mulighet til å finne seg andre(selvfølgelig finnes det nok noen få unntak).

Man kan jo bare tenke tilbake på serien "thaifjord" som gikk på tvnorge for ei stund tilbake. Greide ikke engang å se et helt program av serien, ble virkelig flau på deres vegne.

Lenke til kommentar

Damer fra Asia har vel det fra kulturen at det er mannen som bestemmer, det er jo slik det skal være! Så er det så lett å få dem til å le, varme og gode. Vet ikke åssen det er med damer fra øst-europa, det må nesten noen andre uttale seg om.. =)

Kan ikke svare for absolutt alle, men jeg også ønsker seg en mann som skal være en mann.

dette kan virke litt OT.

Beklager, vet ikke hva betyr OT. Kan ikke svare deg når jeg ikke helt forstått deg...

Lenke til kommentar

Ja, men hvor mange kvinner vil underskrive en slik istedenfor å syte om hvor "hjerteløs" du er som tror at hun er ute etter pengene dine?

Jeg. Jeg tror det er naturlig. Jeg vet at en av de russiske tsarene skrev over 100 år siden under slik kontrakt.

Endret av forglemmegei
Lenke til kommentar
jeg skal ikke legge skjul på at jeg er bortskjemt, noe som ikke er overraskende i og med at jeg er den yngste av fem søsken

Det tror jeg ikke. Enebarn er mye mer utsatt for det.

Mange kvinner synes forøvrig kriminelle (som ofte har rusproblemer) og andre "slemme gutter" er attraktive og at menn som går til jobb og kommer hjem til fast tid (og som ikke ruser seg) er kjedelige, kan det hende at kvinners oppførsel faktisk oppfordrer menn til risikofylt atferd (som menn i utgangspunktet fra naturens side har lettere å ty til enn kvinner)?

Dark Archon, det finnes nok kvinner som ikke gjør det... Men dere ofte finner dem kjedelige også!

Hvordan kan man vite dette på første date? Om en mann er dum nok til å ikke forlange 50/50 deling på middagsregningen burde han ihvertfall få noe igjen for betalingen.

Kanskje ikke på første date, men det kan man forstå fort nok om man vil. Men hvis man vil ha bare uforpliktende treff, hvorfor skal man klage da? Alt i livet må betales.

Alle vil passere 30 en gang. Og hva? Slutter livet etter 30?

Nei, men kvinner slutter generelt sett å være attraktive.

Ikke overraskende for 23 år gammelt gutt.

Unnskyld, men hvor gammelt er du selv, hvis det er ikke hemmelig?

23 år, ikke at det har så mye å si uansett siden jeg er mann og utseendet teller mindre for kvinner enn menn.

Unnskyld, vil ikke fornærme deg, men jeg følte fra dine innlegg at du er rundt 20 år. Ser at du har ikke så mye livserfaring. Jeg tror jeg selv var slik i din alder.

Og hva skal man gjøre med de over 30, overvektige, stygge? Skyte som unødvendige?

De kan ha sex med/være sammen med andre i samme situasjon (om de da ikke er menn med høy sosial status, mye makt/penger som lett kan ha seg med ungre vakre kvinner).

Absolutt likhet finnes ikke i naturen i uansett.

Lenke til kommentar
Og hva? Skulle de takke ja til hvem som helst - alkoholik, narkoman, agressiv egoistisk idiot som klarer å tenke bare på seg selv, voksen mammas gutt, for eksempel?

Ja, det ligner mye på hvordan mange tenker og oppfører seg i mitt land. Å gifte seg med hvem som helst bare for å ha mann!

Mange kvinner liker jo slike menn (se over) om de velger å være sammen med dem er jo det deres problem.

Mange kvinner (ihvertfall i Norge) avskyr jo "snille menn" (etter kvinners mening kjedelige tapere) som drar på jobb og ikke ruser seg.

Er ikke det typisk.

Sutre og klage over slemme norske kvinner mens man selv er den dominate som tyr til vold.

Enkelte er noen psykopatiske jævler og skulle vært alene eller hatt en svært dominant kone/samboer.

Men jeg tror neppe noen norske hvinner hadde funnet seg å bli slått.

Det kommer an på hvem de blir slått av, kvinner liker drittsekker og siden voldelige menn er drittsekker liker kvinner disse.

Kvinner synes generelt sett alle sosiopatiske karaktrekk er tiltrekkende, bare se på all den oppmerksomheten Ted Bundy fikk.

Et betydelig mindretall av kvinner liker også ifølge undersøkelser jeg har sett røff sex (kveling, slag med flat hånd i ansiktet etc) og siden det sikkert er endel som lyver selv i slike anonyme spørreundersøkelser er nok antallet høyere enn det undersøkelsen antyder.

Jeg vet at mange kvinner har ikke valg og vil heller bli med en idiot enn alene. Personlig forstår jeg ikke slik valg, slik mulighet hadde jeg flere ganger. Men noen velger jo det... Tror ikke at det synes det er attraktivt.

Skal også si at hvis man kommer hjem til fast tid osv det betyr ikke at han er snill. Ingen vet hvordan er man hjemme.

Røff sex? Heller ikke forstår.

Lenke til kommentar

Eg syns russiske damer er flotte damer, med sunne holdningar og veit kva dei vil. Der familien står i fokus og ikkje karriera.

Eg hadde ikkje hatt noko problem med å ha funne meg ei utenlandsk dame, og ser heller ikkje noko gale i det. Men det bør vera på dei rette premissane (Ikkje kjøpe seg kvinnfolk, eller utnytte situasjonen deira). Damer(eller menn) som kjem til noreg for få seg jobb og familie ser eg heller ikkje på som noko problem, kven ville vel ikkje det om det var vanskelege forhold der dei kom i frå? At mange av desse blir behandla so respektlaust er veldig leit.

Sjølv ser eg eigentleg meir ned på karen som giftar seg med ei prostituert, enn på den prostituerte. Desse prostituerte er i ein veldig vanskeleg situasjon som ikkje er so lett å gjera noko med desverre(sjølvsagt betyr ikkje det at ein ikkje skal prøve å ta desse bakmennene!). Men kven veit kva vi sjølv ville gjort om vi var i den same forferdelege situasjonen? Eg er sikker på det er mange som hadde gjort nett det same....

Endret av jarr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jarr tydelig at du vet om reelle tall. Men Norge blant landene i Europa med høyest antall barn per kvinne mens Russland er på motsatt side av kategorien, så at kvinnene er så familiefokuserte er nok feil. At kjøpskvinner er mer familiesentrerte kommer nok heller av at de er 100% avhengige av manen de gifter seg med, ikke kan språket, har noen andre venner og dermed må føye seg for mannen. Altså ikke av fri vilje men fordi hun må og at hun dermed kan sende penger til familien sin. Ja, Russian brides er kjøpekvinner, ikke langt unna slaveri.

Lenke til kommentar

Hei, jarr tydelig at du vet om reelle tall. Men Norge blant landene i Europa med høyest antall barn per kvinne mens Russland er på motsatt side av kategorien, så at kvinnene er så familiefokuserte er nok feil.

De fleste kvinner er fremdeles familiefokuserte.

Det finnes mange grunn til at Russland er på motsatt side. Jeg kan prøve å forklare med et par eksempler.

Den første handler om min kollega, ugift kvinne i alderen rundt 40 med to barn. Hun levde med sine barn i liten hybel (10 kvadrat meter) og delte kjøkken, gang og bad med to andre familier. En nabo var agressiv og prøvde å slå henne og hennes barn. De bodde i en av de største byer i Russland. Og det er ikke den verste situasjon. Det er fremdeles mange familier som bor i felles leiligheter, noen av dem deler kjøkken og bad ikke med 2 - 3, men med 18 - 20 familier. Er det også sant i Norge? Har dere sett slike leiligheter noen ganger?

Den andre eksempel er fra andre verdenskrig. Som dere sikkert vet, mistet Soviet Union over 20 millioner folk, hovedsakelig menn. Mange kvinner ble enker etter det. Bestemora mi var enke med 5 barn, mens hennes nabo hadde bare en. Det var ikke så lett å overleve i land som var ødelagt av krig og sulten. Jeg tror det er ikke nødvendig å forklare at de som ikke hadde/hadde en barn hadde det mye lettere. Det har skjedd da at russiske folk begynte å ha bare et barn, det var ikke før!

Så for å snakke om slike ting må du ha litt kunnskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...