eriknor Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Bevegelsesenergi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Stilig bilde med bevegelse i blåtoner og en midtstilling som fungerer godt. I dag er er jeg bare snill og overfladisk - så det blir ingen dypere kritikk fra meg nå. Mange takk for bidraget Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Syns også det er bra løst. At du har klart å få "bladene" sånn på den er vel bevisst, og det er jo det som gjør bildet bra. Godt komponert syn jeg. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Syns også det er bra løst. At du har klart å få "bladene" sånn på den er vel bevisst, og det er jo det som gjør bildet bra. Godt komponert syn jeg. Ja, det var for å få frem bevegelsen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jo, det skjønte jeg. Men at den midterste står sånn oppover og til sidene. Det var det jeg tenkte på. Så jeg tenkte du hadde beregnet det og sto klar med riktig lukkertid osv. Og da blir jo også bladene motsatt av symbolet for atomkraft. Endret 29. januar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Jo, det skjønte jeg. Men at den midterste står sånn oppover og til sidene. Det var det jeg tenkte på. Så jeg tenkte du hadde beregnet det og sto klar med riktig lukkertid osv.Og da blir jo også bladene motsatt av symbolet for atomkraft. Det hadde jeg ikke tenkt på faktisk . Sikkert bare instinktivt . Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Flott bidrag, Dette er bevegelse som er blitt utnyttet i hundrevis av år. Fine farger, ser ut til at bildet er tatt i den blå time? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Grei løsning med den bevegelsen på rotorbladene! Litt for mørkt muligens! Kutt nede tåles vel. God 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg