Maartin93 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hei jeg har nå tenkt til å bytte mitt gamle g510 tastatur med ett nytt mekanisk ett. Da lurer jeg på hvilken bryter som er best, har hørt at mx cherry black er noe harde etter en lang økt på tastaturet, og at red kan være noe for lett å trykke på og blue har vist noen problemer når det kommer til "double tap". Jeg bruker for det meste å spille League of legends eller til annet dagligdagsbruk, har dere noen forslag til åssen brytere jeg burde velge? Takk på forhånd til alle tips:) Mvh Martin Endret 29. januar 2012 av Maartin93 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tja, har du litt penger til overs og kan vente noen uker, så bør du gå for http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.241167600/categoryId.56404900 Ja, 'designet' er bassert på Star Wars, men det fungerer like fint til alle programmer\spill. LCD Panelet på høyresiden er multi-touch, som gjør at du kan bruke den som vanlig touchpad (som laptoper har), eller andre ting som feks kartet i LoL etc. + en haug av makro-muligheter. Men igjen, veldig stiv pris om du ikke har sansen for tastaturet.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hva pris ligger budsjettet på? (off toppick - hva er nicet på lol? gamer av og til) Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Das Keyboard for mekanisk, ikke prøv selv, men mye skryt. Logitech illuminted for lavt tastatur (laptop-taster), har selv, veldig fornøyd. Selvfølgelig smak og behag. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Finn ut hvilken type taster du liker å skrive på. I spill vil det ikke gjøre noen forskjell da flaskehalsen er 99.9999999% på deg Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg spiller på tastatur fra clas til under 100 kroner jeg. Er fornøyd og tviler på at jeg hadde blitt bedre med noe annet tastatur på markedet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) tror han liker mekansike tastaturer - gammel type, fikk bare følese av det i første tråd. jeg spiller på detta, jeg er happy med det. lett og fikse ved brussøl og, bare åpne - vaske med vann - tørke med føner... Endret 30. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå