er-bjoer Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg driver å skal skaffe meg vannkjøling nå. Jeg har tittet litt rundt om på de mest kjente sidene, og inntrykket jeg sitter igjen med er at det finnes mange slike fedrige sett man kan benytte seg av. :o Jeg lurer derfor på om noen kan hjelpe meg å gjøre et lurt valg, slik at jeg får mye for pengene, og at jeg slipper å kjøpe noe som viser seg å være ubrukelig. :-? Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kjøp et komplett aquacomp. sett på microplex. må selfølgelig bestille en av vær del, men man kan da også bestemme kvalitet. (pass på at alt er i samme diameter på slangefeste) se på det sette som ok.no har brukt på sin lian li pc-70 Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Gå for waterchill du. Det finner du hos www.3dfxcool.no. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 også funker ikke bold tags'a i topic... ingen av dem gjør det :wink: Lenke til kommentar
v0id Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg hadde gått for waterchill. Settet er ganske rimelig, sammenlignet med ytelsen den gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå