Karel Krizak Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hesten kommer ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Yes, glimrende panorering og en etterbehandling som jeg har veldig sans for. Mange takk for bidraget Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg liker veldig godt motivet, kompen og stemningen i bildet. Etterbehandlingen er nok litt i overkant etter min smak og jeg synes det blir en tanke flatt - kanskje ville jeg likt litt mindre kontrast og mindre støy/uro i etterbehandlngen, men slike valg beror selvsagt på hva man vil uttrykke. Jeg liker i og for seg det du har gjort her, men ville kanskje likt enda bedre om det ikke var tatt fullt så langt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg likte også denne. Syns bildet er spennende, god løsning på temaet også. Kan ikke det med konstruktiv kritikk, men syns jeg allikevel kan si noe siden det er temadag. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Stilig dette Karel! Liker uttrykket! 4'er! Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Spennende bilde. Fint grafisk utrykk. Godt komponert. Liker hestene bevegelse i billedflaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg