rhaco Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg prøver å installere windows 7 64 på en kingston 128gb ssdnow 100v serie..Men kommer ikke lengre enn i begynnelsen hvor det spørres om en driver som jeg må legge til før innstallasjonen..Har lastet ned alt av drivere(chipset,sata,m.m) som finnes på asus og prøvd å lagt til til ingen nytte ,har også oppdatert bios.. hovedkortet er av typen Asus P5Q Deluxe.Hvilken driver er det jeg trenger for å få innstallert windows på ssd disken? finner ingen driver til disken.vet ikke hva jeg skal lete etter en gang Endret 29. januar 2012 av rhaco Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ser ut som du har samme SSD som meg. Denne disken nekter å kjøre i IDE modus, så derfor spør jeg, har du husket å sette SATA fra IDE til AHCI i bios? Skal heller ikke trenge noen driver, bare stå koblet til i ahci, så skal den dukke opp som diskene vanligvis gjør av seg selv. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hva slags driver er det den spør om? Er det CD/DVD driver? Er det orginal Microsoft DVD du installerer fra, eller en brent plate? Lenke til kommentar
rhaco Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Har prøvd både AHCI og IDE.Vet ikke hvilke driver som spørres etter,det kommer bare opp valg av driver fra cd e.l og kommer ikke videre før jeg finner riktig driver virker det som.Det er brent plate,men har ikke opplevd det samme tidligere når det skulle installeres på en av de andre diskene. Endret 30. januar 2012 av rhaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå